10 Ocak 2013

Mor tonlarındaki makyajım

   Bugün böyle morlu bir makyaj yaptım :) Aslında kullandığım ürünleri,çoğu makyaj postumda gördünüz ama napayım bazı ürünlere çok alışıyorum,elim onlara gidiyor :)) Mor ve siyah göz kalemleri Essence long lasting serisinden . Bayılıyorum bu kalemlere,her zaman da söylüyorum zaten. Siyah olanı göz içime sürdüm ve baya kalıcı göz içinde bile ! Son fotoda kullandığım malzemelerin toplu hali mevcut arkadaşlar :) Buarada saçlarımı yeni yıkayıp,kurutmuştum. Fotolarda komik çıkmış elektriklendiği için,aldırmayın lütfen :D












10 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

O fırçalarını özenle saklayışına hastayım dadlum:) beyaz tenine de çok yakışıyor bu tonlar, zaten senin dışında da kimse aklıma gelmiyor morumsu, lacivertimsi tonları görünce :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh valla fırçaları ambalajlarından çıkarmam hiç,böyle muhafaza ediyorum alışmışım :D Sağol yavruuum,zaten mor görünce herkesin aklına ben geliyorum,o şaşmıyor :)))

makyajblogum dedi ki...

Mor = Junkhead :) Ne zaman mor görsem aklıma sen geliyorsun zaten :D

Junkhead dedi ki...

Hihihiii geleceğim tabiii aaa başkası gelemeeez :D Muaahh canım :-*

truebeauty_inside_outside dedi ki...

Rujunun rengine bayıldım cnm. Banada beklerim

http://makeupbybgm.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler ;) En favori nude rujum olur kendisi :) Hemen sana da geliyoruuum .

Rainbow Gatherer dedi ki...

bende mor göz makyajı çok seviyorum ama halen gözüme morarmış etkisi vermeyecek bir mor far arayışındayım. mor göz kalemi kullanmadım ama iyi fikir deneyeceğim bende :) farının rengi ne renk lacivert ve beyaz gibi geldi bana ? buarada bende o rimelden kullanıyorum :) l'oreal rujlardan da alacağım ama gratis indirimini bekliyorum :)

Junkhead dedi ki...

Ben nedense hiç o morarmış etkiyi görmedim sürdüğüm mor farlarda :) Hepsini de bebeğim gibi seviyorum heheh :D Farım yumuşak tonlu bir mor,biraz lilamsı gibi. Terracotta olduğu için daha doğal duruyor . Rimel artık üretilmeyecekmiş,şansımıza küselim :( Loreal caresseleri kesinlikle tavsiye ediyorum ,harikalar bence .

Rainbow Gatherer dedi ki...

aaa ypam ya,olsun daha güzel rimellerde var, loreal lash architect'i denemelisin birde, ben onuda çok beğeniyorum , birde benefit 'they're real' (ama baya pahalı) :/ bu far rival de loop mu yoksa essence mi?

Junkhead dedi ki...

Evet ya sorma,elimizdeki rimeller sonuncular yani :/ Ben Maybelline rimellerden devam ederim herhalde ya,çok iyiler fiyatlarna göre. Benefit'e hayatta para vermem :D Loreal'i ise indirimde falan deneyebilirim bakalım.. Bu far Rival de loop canım,bir de çok güzel kahve tonu ile uçuk pembesi vardı. Kahvesi de vardı bende ama parçalandı ve attım. Yapıları ve kalıcıkları harika ama tavsiye ederim ;)

Yorum Gönder