16 Ocak 2013

Modagram alışverişim

   Modagram 'ı sanırım geçen ay keşfetmiş ama sadece biraz göz gezdirip,alışveriş yapmamıştım. Geçenlerde bir arkadaşın blogunda buradan alışveriş yapıp,çok memnun kaldığını okudum. Ayrıca yeni üye olan ve ilk alışverişini yapan herkese 20 tl. indirim çeki verdiklerini öğrendim. Birçok markadan ürün var. Giyim,aksesuar,takı,vb... Beğendiğim çok fazla şey oldu aslında . Hazır çek verirlerken ben de alışveriş yapmak istedim ve bunları aldım :) 2 çift küpe ve 2 tane de üst . Hepsine indirimli olarak 42 tl.verdim ve kargo ücreti yoktu. Normalde de kargosu ücretsizmiş,biraz önce kontrol ettim ;) Ben ürünlere bayıldım ve çok memnun kaldım. Pzts.gecesi sipariş verdim ve ürünler bugün (çarş.) elimdeydi. Herkese tavsiye ederim .

   İlk 2 görsel sitedekiler :



Bunlar da benim çektiklerim ;) Yırtık pırtık olan bluz tam benlik,çok severim bu tarz şeyleri. Collezione'da daha önce görmüş ama almamıştım. Sitede indirimdeydi 20 tl.ye aldım .



Bu ise Modagram'ın kendi ürünü imiş. İnce,baharlık bir yapıda . Aslında 2 üstü de S beden alabilirmişim ama rahat olsun diye M seçtim .


Bunlar da bayıldığım küpeleriiim :) Soldaki Pieces marka,diğeri de Esmer imiş. Soldaki çok orjinal,3 boyutlu gibi duruyor karşıdan. Diğeri de yine orjinal geldiği için aldım. Spike kısımlar kulağın arkasından iniyor takınca değişik duruyor baya .








7 yorum:

Rapunzeliçe dedi ki...

Bu aldığın ürünlere mi 20 tl indirim yapıldı yoksa aldıktan sonra mı verdiler?

Junkhead dedi ki...

Bunlara yapıldı ;) İlk alışveriş yaparken indirim kodunu girince düşüyor fiyat.

Rapunzeliçe dedi ki...

Bana kod gelmedi:(

Junkhead dedi ki...

Kod gelmiyor zaten. Başka bir sitede gördüm kodu ordan aldım. HEDİYE20 idi yanlış hatırlamıyorsam :)

Rapunzeliçe dedi ki...

Tamam şimdi anladım:)

valki dedi ki...

yırtık üstün aynısından bende de var junkçım...çok severek almıştım süper duruyo bence...güle güle giy yeni cicileriniii^^

Junkhead dedi ki...

valkicik,teşekkürleeer :-* Evet ben de çok sevdiiim,sen de güle güle giiiy !

Yorum Gönder