18 Ocak 2013

Koton indiriminden kaptıklarım :)

   Bugün Ksk çarşıya gittim ve Koton'dan az ve öz 3 parça aldım . Üçüne de ba-yıl-dım ! Çok güzel indirimler vardı . Bu 3 parçaya toplamda 41 tl.verdim . İlk fotodaki bluzun üstündeki görsele aşık oldum desem yeridir <3 Böyle bir güzellik olamaz yahuuu ... Masal ,hayal alemi gibi bir görüntü :) Arka kısmı siyah penye ve sadece 12 tl.idi :) Üstündeki desene o kadar bayılmışım ki,kısa kollu olduğunu bile düşünmeden almışım hehehh .. Maviş bluzu da çok sevdiiim . 3 renkli atkıya da bayıldım . Böyle snood tarzı boyuna dolamalı atkım yoktu. Renkler de tam benlik olunca kaptım tabi ki .








16 yorum:

Kozmetik Aynası dedi ki...

O Tişört çok güzelmişş yaaa :)) Varmıydıı devamı canımm ??

Metalbebek dedi ki...

Ama olmadı şimdi. Giyip göster bunları bize :) Videoyla yani :p

imza: ben yaptım senin neyin eksik modundaki metalbebek.

Burcu BAYRAM dedi ki...

İndirime bak bee.. :D kıskandım. :D güle güle giy hepsi çok hoşmuş. :]

luna dedi ki...

Özgecim çok güzeller, güle güle giy. Bu arada yine mor:))

Sherfinka Onay dedi ki...

En güzel günlerde giy tatlım hepsini çookk beğendim (:

Junkhead dedi ki...

Zehracım,benim aldığım M beden. 1 tane daha M vardı,başka da yoktu . Ksk'deki büyük Koton'dan aldım.

Metalbebek,hehehh :) Video çekeceğim sanırım giyim alışverişlerim için ama ben görünmeyeceğim yine :))

Burcu,teşekkürleeer ;)

Aytülcüm,sağol :) Evet moru atkıdan yakaladım bu sefer :))

Junkhead dedi ki...

Sherfinka,çok teşekkürler canım ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

Canım güle güle gıy ama soğudum bu kotondan ole aldığın cook güzel oniki görmüştüm güle güle gıy morindrellam

Back to Black dedi ki...

Güle Güle kullan bebeğim tişörte ben de bayıldım :)

kozmetikperisi dedi ki...

güle güle giy çok güzeller:)

Junkhead dedi ki...

Sağol Senemim :-* Kıyamam yaaa,inş. geri öderler sana aradaki farkı :/

Junkhead dedi ki...

Pınarım,sağol yavrum ;) Muhteşem di mi t-shirt ün deseni :))

kozmetikperisi,çok teşekküür ;)

Aycelce Hayat dedi ki...

güzel günlerde giy, atkı bir numaram diyelim :)

Junkhead dedi ki...

Çok sağol canıım :))

Asli Han dedi ki...

Tshirt cok guzelmis, gule gule kullanin :)

Junkhead dedi ki...

Asli Han,teşekkürleeer ;)

Yorum Gönder