21 Ocak 2013

Karışık bir alışveriş

   Son günlerde aldığım birkaç şeyi göstereceğim :) Öncelikle aralık sonu yaptığım ebay alışverişim olmuştu. 2 tane kolye aldım,biri anneme hediye idi . Bu kartal-şahinli olan ise benim içindi tabi ki .Bunu ilk gördüğüm zamandan beri istiyordum ve sonunda benim oldu :) Merak edenler için satıcı bu ;) Kargo ücretsiz,toplamda 25 tl.ye geldi bana 2 kolye. Sürüyle çeşit var satıcıda,bir göz atın derim . Bir siparişim daha vardı ebay den ama o henüz gelmedi,bekliyorum.. Umarım en yakın zamanda gelir :(


Bu da anneme aldığım kolyenin ebay deki görseli :


Daha sonraaa ... TBS indiriminden yararlandım ve 2 tane Neroli Jasmin parfüm kaptım ;) Vanilla ve Neroli Jasmin vücut spreyleri senelerdiiir benim kokularım oldular. Ben onları parfüm niyetine kullanıyorum . Bu gittiğimde vücut spreyi yoktu ve parfümler de 17 tl.ye düşmüştü %50 indirimde. Eee ben de 2 tane kaptım tabi ki :)) Çok karlı bir alışveriş oldu,çok sevindim !


veeee son olarak ise Essence yeni koleksiyonu Home Sweet Home'dan 2 parça şey aldım ;) Ben bunları Ksk Rossmann'dan aldım ve alırken stand dopdoluydu. Sanırım henüz yeni gelmişti koleksiyon . Bu allığa görünce bayılmıştım. Asıl amacım bunu almaktı ama farı da almış bulundum. İyi ki de almışım,rengi çok hoş :) Allık 9.45 tl.,far ise sanırım 5.45 tl.idi.









10 yorum:

beggummy dedi ki...

Güle güle kullan.Güzel şeyler almışsın.Kolyen Alter Bridge logosuna benziyor :D

Junkhead dedi ki...

beggummy,teşekkürler ;) Alter Bridge dinlemiyorum,logosuna baktım şimdi ,cidden benziyormuş :D

luna dedi ki...

Farın yapısına bayıldım, sen de bayılacaksın bence.

Ah ah 3 tane TBS gezdim, bir Vanilya parfüm bulamadım:(

Junkhead dedi ki...

Evet canım farı elimde denedim,yapısı çok güzel kadifemsi :) TBSde Vanilla parfüm ben de görmedim ya . Eski seriler kaldırılıyormuş ya belki ondan olabilir ..

j.d. dedi ki...

Uuu tüm aldıklarına bayıldım!! Güle güle kullan canım ^^
İnsan o Essence'leri kullanmaya kıyamaz ama ^^

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet yaa özellikle allığın deseni çok ciciii <3

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşım kolyene bayıldım..

Junkhead dedi ki...

Sağol canıım,evet ya kolye süper :D

Asli Han dedi ki...

Kartal kolyeye bayildim. Gule gule kullan canim :)

Junkhead dedi ki...

Asli Han,sağol canım ;)

Yorum Gönder