12 Ocak 2013

Kalyon-214 & Alix Avien-301

  
   Son aldığım 2 ojeyi bu şekilde bir araya getirdim geçenlerde :) Alix Avien'in bu kırmızı pullu ojesini hep almak istiyordum ama bir türlü denk gelmemiştim. Görünce aldım . Kalyon'un füme renk ojesini de niye aldım bilmiyorum çünkü bende buna benzer 1-2 oje daha var :)) Bu Alix'i ben direk tırnağa uygulanabiliyor sanıyordum ama sırf pul-simmiş o yüzden top coat olarak sürülmesi gerekiyor. Tüm tırnaklara simli pullu oje sürmeyi sevmediğimden sadece orta parmağa sürüp renk kattım. İkisini de 2şer kat sürdüm . Bu Alix'in en güzel performansını siyah oje üzerinde göstereceğini düşünüyorum . Fotolar flaşlı ...










3 yorum:

Aycelce Hayat dedi ki...

kalyonun ojelerini çok seviyorum ben , bu füme rengi de oldukça güzelmiş, kırmızı pırıltı da dediğin gibi siyaha çok daha güzel durur.

özge dedi ki...

kalyonun yapısını seviyorum yazlık renklerini almıştım kış için sadece bu renkmi eklenmiş yoksa farklı renklerde var mı ?

Junkhead dedi ki...

Aycelce Hayat,evet siyah üzerine harika olacaktır ;)

Adaşım, koyu renkleri vardı birkaç tane. Petrol mavisi,yeşili falan da vardı ..

Yorum Gönder