05 Ocak 2013

Kadife kıyafetler

   Bildiğiniz üzre bu sene yine kendini yenileyerek moda olan şeylerden biri de kadife . Ben bu moda olayını hala çözebilmiş değilim açıkçası . Çünkü aslında şuan moda dediklerimiz, kendini tekrarlayan şeyler genelde . Şuan moda olan parçalar,3-5 sene sonra yine moda diye önümüze konabilir. 3-5 sene önce moda olan şeyler ise şimdi tekrar karşımızda moda diye gösteriliyor :) Böyle bir döngü var aslında,bilmem farkında mısınız ? Mesela çizgili parçalar 2-3 sene önce de modaydı,şimdi yine moda. Kadife ise bence 60-70lerde ilk moda olmuştu. Daha sonra yine çıktı karşımıza ve şimdi yine ... Madem birşeye moda diyecekler,yeni ve orjinal fikirlerle karşımıza çıkmaları gerekmez mi ? Neden sürekli tekrarlanıyor moda denen meret :D Ben böyle düşünüyorum açıkçası . Neyse zaten modaya uygun diye birşeyleri alan bir insan asla olmadım. Sadece eskiden beri beğendiğim şeyler,moda olunca daha çok seçenekle karşıma çıkıyor,buna seviniyorum zaman zaman. Tabi insanlarımız herşeyin cıvığını çıkarınca az biraz uzaklaşmıyorum değil o parçalardan ... Gelelim konumuza . Kadife :) Ben eskiden beri kadife parçaları çok severim. Şimdi yine sırf bu sene moda diye kadifelere yönelen sürüyle bayan vardır biliyorum ama ben seneler öncesinde de kadife pantolonlar alır giyerdim. Genelde renkli olanları tercih ederdim. Mor kadife pantolonlarım favorilerimdi bir zamanlar :) Ama daha sonra kg.verince bana bollandılar ve giyemedim. Ama şimdi kadife yine moda olunca,renkli bir kadife pantolon almam şart demiştim ve Koton'dan harika bir kırmızı tonda aldım geçen ay. Henüz giyebilmiş değilim ama çok sevdim . Hem skinny,hem çok ince fitilli,hem de streç ve çok rahat . Kadife ceketler de hep çok hoşuma gitmiştir. Biraz uzun yazdım açılış olarak ama canım böyle istedi :)) Şimdi netten seçtiğim kadife pantolon ve ceketlerden örneklerle sizi başbaşa bırakıyorum arkadaşlar ...

   İlk ikisine ba-yıl-dım !! <3









     Kırmızı-siyah desenli olan da harikaymış :(


















Ceketlerden favorim ise bu mor frakımsı model oldu <3









2 yorum:

cyborg dedi ki...

O frakımsı modele ben de vuruldum aahhh <3

Junkhead dedi ki...

Di mi ya nasıl güzel bir dizayndır öyle ! <3 Mor&siyah bir araya geldi mi benim için dayanılmaz oluyor bir de :))

Yorum Gönder