20 Ocak 2013

Flormar'dan yeni ürünler

   Flormar yeni ürünler çıkarmış arkadaşlar. Bloggerlara ürünlerden hediye olarak yolladı. Bunlardan biri de benim . Ama benim pakedimden far çıkmadı nedense,onun yerinde ruj koymuşlar yani 2 tane ruj çıkmış oldu. Henüz sadece rujları denedim . Vişne çürüğü olan bana koyu olduğundan anneme verdim. Diğer renk ise bildiğiniz açık kahverengi ve bana hiiiç yakışmadı . Ojeleri ise yakın zamanda deneyip paylaşacağım. Zaten çoğu arkadaş ürünleri tanıttı. Benim tekrar bahsetmeme gerek yok kanımca. Ojeler mat oje ve seride 10 renk var . 3.5 tl.den satışa sunulmuş. Far bana gelmediğinden bahsedemeyeceğim maalesef . Rujların yapısını çok beğendim. Çok da hoş bir kokuları var. Bana uyan bir ton olsaydı mutlaka alırdım . Deluxe cashmere rujlar ise 15.5 tl.den satılıyor imiş. Flormar'a ürünler için çok teşekkür ediyorum ..









12 yorum:

Metalbebek dedi ki...

o açık kahve rengi hoşmuş. Denemek isterdim. Yapısı nasıl sence?

Junkhead dedi ki...

Canım yapısı çok güzel,ben beğendim Yumuşak gayet ;) Ama baya açık kahve duruyor dudakta,bir de ben beyaz tenli olduğumdan çok belirgin oldu :D

Metalbebek dedi ki...

Nude tonlara takıntım var da bu aralar.O yüzden merak ettim :) Resimde baya nude görünüyor.

Junkhead dedi ki...

Evet nude gibi duruyor bakınca,hatta ben de açınca ilk öyle sandım sevindim tam benlik diye :D Ama değilmiş :)) Bir ara swatchlarını yapar eklerim.

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım sana gönderilen beyazdan bana denk gelmedi kendim alıcam sanırım çok hoş görünüyor:)

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;) Herkesin zevkine göre gelmesi imkansız tabi,bana da mor gelsin isterdim :D Sen de güle güle kullaan !

uzunincekivircikk dedi ki...

Güle güle kullan canım. Mat seriyi ben çok beğendim şahsen :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Yeşil ve kırmızı çok güzel duruyor. Ben de beğeneceğim sanırım :))

Curcunam dedi ki...

Rujlarını merak ettim açıkçası :)) mat ojeleri çok seviyorum. Tabii matlaştırıcı cila kullanıyordum çoğu ojemde :) Renk konusunda pek bir şey diyemeyeceğim :) Güle güle kullan ocelerini :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Rujların sana uyan tonu varsa bak derim,yapısı çok güzel :)

akmayan göz kalemi dedi ki...

ürünler gelmiş, hadi bakalım gözün aydın :))

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :))

Yorum Gönder