21 Ocak 2013

Flormar Matte - M06

   
  Flormar'ın yeni çıkardığı mat oje serisinden M06'yı sürdüm :) Rengi zaten şişede çok hoşuma gitmişti. Sürünce de beğendim . Mat ojelerin jet gibi bir kuruma hızı oluyor,bunda da öyle oldu . 2 kat sürülünce tamamen opak bir hale ulaşıyor. Ben gayet sevdim. Bana beyaz,kırmızı ve bu renk geldi Flormar'dan. Bir de mor olanı mutlaka alacağım. 3,5 tl.den satıştalar arkadaşlar ;) Buarada gece vakti sürüyorum ojeleri. Biraz bulaştırmışım,sonradan farkettim,kusura bakmayın lütfen .. Fotoğraflar flaşlı çekim .










5 yorum:

Back to Black dedi ki...

Renk harika güle güle kullan bebeğim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavruum muck :-*

msblueblack dedi ki...

çok güzzzeeeel yakışmış bu rengi ne zmandır alsam diye düşünüyordum

msblueblack dedi ki...

yeşil değil bu yaw, hafif turkuaz gibi...yeşil sayılmaz bu :P

Junkhead dedi ki...

Yok bu bildiğin yeşil,cam göbeğine kaçıyor biraz hatta :) Turkuaz daha açık mavi-yeşil arası bir tondur canım :)) Bak gugıla turkuaz yaz görürsün :)

Yorum Gönder