30 Ocak 2013

Essence yeni ürünler Tr.ye de gelsiiiin !

    Essence'in şubat ayında tüm dünyada aynı anda satışa çıkacak olan yeni ürünlerini gördüm biraz önce yabancı bir blogta. Umarım Tr.ye de gelir ki geleceğini düşünüyorum . Harika ürünler var içlerinde. Gelirse almak için sabırsızlanacağım parçalar mevcut :) Neler neler varmış bakalım biraz :

    Dünya güzeli,bonbon gibi farlar <3


2 far paleti  . Mor-gri tonlarında olana bayıldım !


Yeni ojeler :) Mavi ve mor olanı mutlaka kaparım ,affetmem !


Rimeller ... Plastik uçlu (pembe ambalajlı) olanı çok merak ettim .


Concealer paleti ..


Bb cream, Essence eksik kalmasın di mi ama :)


Cici mi cici top süngerler ..


Lip stainler ..


ve yine merak ettiğim mat dudak kremi diye geçen rujlar ..

















5 yorum:

kitten dedi ki...

hepsini çok merak ettim, nightclub palet, lip tintler ve bb kremi hemen kapacağım

Makyajlı Haller dedi ki...

Mat dudak ürünlerini ben de merak ettim şimdi. Bunların gelmesine daha çok vakit vardır yine :(

Melal dedi ki...

Oyyy hepsi çok güzel hepiciği buraya gelsin.:))

Junkhead dedi ki...

kitten,aynen benim de morlu night club palette gözüm var :D

Makyajlı Haller, umarım bize de şubat ayı içinde gelir ya :(

Melal, çok güzeller eveeet :)

Selen dedi ki...

off şahaneler yaa bunların hepsi türkiyeye gelsiiinnn:)) hele o far paletleri rimeller ve lipglosslar süper ötesi

Yorum Gönder