31 Ocak 2013

Ebay yüzük alışverişim :)

 
   Dün elime ulaşan ebay yüzüklerimin videosunu çekip paylaşmıştım . Bugün de fotoğraflı postunu yapayım dedim ;) Hiç yüzüğüm yokmuş gibi hala yüzük alıyorum,evet :/ Yüzük manyağı Junkhead . Aralık sonu sipariş vermiştim bu yüzükleri ve 27 aralıkta kargoya verilmişlerdi. Elime biraz geç ulaştılar,1 ay gibi bir sürede ama yine de ulaştılar ve hepsini çooook sevdim . Önemli olan da bu hehehh :) Değdi yani beklediğime. 8 parça yüzüğe toplamda 12.43 dolar verdim,kargo ücretsiz idi . Yani 22-23 tl.ye geldiler bana. Böyle orjinal parçalara az miktar ödemek süper birşey <3 ;) Öncelikle satıcıyı merak edenler ve diğer ürünlerine de bakmak isteyenler buraya tık tık :) Neler almışım bir bakalım mı o zaman ?

   Haa buarada unutmadan bir uyarıda bulunayım arkadaşlar. Bu yüzüklerin büyük bir kısmı ayarlanır şekilde değil. Benim parmaklarım incedir,işaret parmağım 6-6,5 ölçüsünde örneğin. Timsahlı,spikelı ve pençeli yüzük harici olanlar parmaklarınız kalınsa dar gelir . Timsahlı ise bana azıcııık bol oldu,takılmayacak gibi değil ama tam oturmadı parmağıma. Spikelı ve pençeli olan modeller ise ayarlanabilir şekilde ;)




İçlerinde en pahalıları bu timsahlı olan,pahalı dediğim de 2.75 dolar :D


 Bu spikelılar tek parça olarak satılıyor ama ben birlikte takarım diye 2 gümüş,1 siyah renkte, 3 tane aldım. Tanesi 99 cent ;)


 Bu ise çift taraflı takılabiliyor . Ben soldaki görünümü tercih edeceğim. Sanki 2 ayrı yüzük takmışım havası vermesi hoşuma gitti :)






20 yorum:

Begum Salurvan dedi ki...

çok hoş güle güle kullan özellikle timsahlı olan gerçekten ilgi çekici=)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler ;) Evet timsahlı olan çok yaratıcı :))

Back to Black dedi ki...

Ben senin yaşındaykene ne ebay vardı ne böyle yüzükler o yüzden içimde kaldı ya :))) güle füle kullan bebeğim .

Junkhead dedi ki...

Yavrum sen de al ne varmış yaşında :) Sanki benim yaşıma uyuyor da bu yüzükler hahaa :D Al sen de tak boşveeer yaşı maşı amaaan,muckss sağol Pınarım :-*

özge dedi ki...

hepsi birbirinden küsel bunların adaşım hangisine bakacağımı şaşırdım tabi senin kendi yaptığın yüzükler en güzelleri bence, güle lüle tak takıştır..

Junkhead dedi ki...

Oooyy sağol canım beniiiim,sensin güzel :D Öpüyoruum !

mor rimel dedi ki...

Hepsine ba-yıl-dım!!Güzel günlerde kullan.
Ben de birazdan girip göz atacağım yüzüklere :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürleeer ;) Gerçekten harikalar ! Favorilerim vampir dişli ve timsahlı oldu :)

sevda s. dedi ki...

Çok hoşlar güle güle kullan. Vidali ile timsahlıyı çok beğendim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacıım :-*

dofa dofa dedi ki...

güle kullan canım timsaha bayıldım. :)

http://www.ebay.com/itm/Stylish-Golden-Stereo-Delicate-Talons-Punk-Vintage-Unisex-Earring-Ear-Stud-/280971955064?pt=Fashion_Jewelry&hash=item416b3bcb78 şu küpeye bayıldım ama bütün küpeler alerji yapıyor artık bana :(

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol :-* Hadi yaa alerji mi yapıyor,üzüldüm :( Büyük ihtimal Çin malı takılar yapıyordur . Küpe hoşmuş evet ama altın rengi olduğu için pek ısınamadım :D

j.d. dedi ki...

Yaşasın e-bay'den takı alışverişi!! :D
Aldıkların çok değişik ve hoşlarmış.. Benim en sevdiğim çift taraflı takılan oldu galiba ^^
Güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

j.d.,sağol canım ;) Evet çift taraflı takılanı da çok sevdim,hepsini sevdim yaaaaa favori dediğime bakmayın :D

★nasli_ dedi ki...

Hepsicigine bayildimmm <3<3<3<3

Junkhead dedi ki...

Sağol Nazlıcancaaan <3 ;)

Gamze Durmuşcan Çulhaoğlu dedi ki...

Enfesler! Güle güle kullan:)


http://photoandfashion-diy.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Gamze,çok teşekkürleeer ;)

mor rimel dedi ki...

Sipariş vermek için berdiğin linke tıkladım ama maalesef adam pılıyı pırtıyu toplamış ve terk-i diyar etmiş :(

Junkhead dedi ki...

mor rimel,aaaa cidden yaa ben de çok şaşırdım :S Büyük ihtimal geçici bir durumdur. Sonra geri koyar ürünleri ya :)

Yorum Gönder