07 Ocak 2013

Catherine Arley hologram oje - 805

   
   Catherine Arley'den aldığım diğer hologram oje ise bu siyahtı . Ba-yıl-dım !! Siyah hologram ayrı güzel oluyormuş valla ;) Eğer elinizde CA hologram ojelerden yoksa mutlaka buradan bakın derim . Ben daha sonra birkaç rengini daha almayı düşünmüyor değilim valla çok da kalıcılar. Bundan önce mor olanı sürmüştüm,3 gün hiç bir bozulma olmadan durdu. Dün de bozukluk yoktu ama ben çıkardım artık değiştirmek için :D Havalar maalesef güneşli olmadığından,hologram etkisi ancak flaşlı fotolarda belli oldu . Gün ışığındaki duruşunu da çektim . Tek katta opak oluyor ama 2 kat sürdüm yine ben ;) İlk 3 foto flaşsız,diğerleri flaşlı .











3 yorum:

özge dedi ki...

kendi sitesinin dışında satılmıyormu adaşım bunlar çok hoşlar ama hiç denk gelmedim:(

Junkhead dedi ki...

Valla canım ben İzmir'de hiç bulamadım bunlardan. Bunları bırak normal CA ojeleri bile görmedim hiç,o yüzden siteyi açmaları çok işime yaradı :) İst.te falan bazı yerlerde buluyorlar ama bu ojeleri,duydum bloglarda .

Arden Sizel dedi ki...

Bildiğim kadarıyla Catherine Arley İtalya'da her yerde var.Sanırım kriz sonrası iç pazardan çekilmişler. Doğal olarak. İhracatta ödemeyi peşin peşin alıyorsun. Dünya krizdeyken riskleri minimize etmek lazım.32 yıldır olan bir firma ne yapacağını iyi biliyordur her halde. İç pazarda daha çok ucuz kalite, bedavaya satılan ürünler rabet görüyor ojelerde. Mililitreleri düşük falan. Kimse demiyor 5 ml mi alıyor 7 ml mi. Tüketici bilinçsiz. Normalde bu ürünün fiyatı en az 5 lira hatta 10 lira olması lazım. 15 ml kocaman bir şişe.Bence yakında her yerde görmeye başlarız. Sitesinden alan yayınlıyor alan alana. Etrafımda herkes sipariş ediyor. Kullanan başka rengini söylüyor. 15 ml büyük bir şişe. Fırçası kalitesi harika. Hiçbir zararlı madde içermiyor okuduysanız başka bloglarda. Kanserojen yok. Yani kaliteli hassas bir ürün. Ben kırmızı hastasıyım. Nasıl kolay çıktığını, nasıl güzel parladığını kırmızı tonlarının güzelliğini tarif dahi edemem. Bu oje bağımlılığımız oldu bile. İyki siteyi açmışlar.

Yorum Gönder