29 Kasım 2012

Devasa oje koleksiyonum (video)

   Videolarıma son hız devam ediyorum arkadaşlar ;) Umarım zevkle izliyorsunuzdur . Bu videoda oje koleksiyonumu az da olsa göstermeye çalıştım . Videolar yine 2 parça oldu malesef .. İlk video ilk parça,alttaki linkten ise 2.parçaya devam edebilirsiniz. İyi seyirleeer ... ;)




http://www.youtube.com/watch?v=9KsWwNRBp5A

28 Kasım 2012

Yeni videom yayında :) 8 adet nude ruj tanıtımı

   Nude ruj sevenler için bir video oldu bu . İyi seyirler arkadaşlar :)

27 Kasım 2012

Molotov Jukebox - Give It A Go

   Birlikte eğlenelim, oynayalım :)

Claire's oje - 58


   Geçen hafta 2 tane Claire's oje almıştım. Bu renge bayıldım ! 1-2 gün önce sürdüm ve fotoladım . Fotolarda gece mavisi gibi çıkmış ama aslında koyu parlak bir mor :)) Bayadır Claire's oje almıyordum renk seçenekleri pek ilginç değil diye. Ama gözüme çarptı ve 2 tane seçtim o gün :) Yapıları da değişmiş sanki,sürümü çok iyiydi. Belki de bana öyle geldi bilmiyorum :) 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı çekim .










Gratis ve Rossmann alışverişlerim (video)

   Arkadaşlaaar, 2. videomu da çektim :) Dün aldığım Gratis ve Rossmann ürünlerini gösterdim . Gratisler %50 indirim ganimetleri zaten. Umarım beğenirsiniz, iyi seyirleeer ;)

25 Kasım 2012

İlk videom huzurlarınızda :)

  Dün bahsettiğim gibi bugün sürpriz olsun dedim ve ilk videomu çektim arkadaşlar :D Gerçi umduğum kısalıkta olmadı,şaştım kaldım . Ben en fazla 10 dk. falan sürer diye düşünürken 28 dk. sürdü :S Bir de zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım,15 dk.olmuştu ve makinanın hafızası doldu . Mecbur tabi,onu pcye aktardım sildim. Sonra devam ettim videoyu bitirdim. Böylece 2 parçaya bölünmüş oldu. Ardarda izleyeceksiniz artık :) Sanırım ilk denememden dolayı biraz ağır ve durarak konuşmuşum . Ondan bu kadar uzadı kanımca . Kusuruma bakmayın lütfen :) İnsan kendi kendine konuşuyor gibi hissediyor zaten hehehh .. Umarım hoşunuza gider. Video çekmeye devam edeyim mi,et diyorsanız da video içerikleri ne olsun fikirler verirseniz çoook mutlu olurum . İlk videonun konusu ise , severek kullandığım ve sürekli aldığım kozmetik ürünleri oldu . Buyrun bakalım :) Buarada youtube'ta blogum ve bu videolar için ayrı hesap açtım . Abone olabilirsiniz isterseniz .




  2. parçayı video olarak ekleyemedim . Link olarak veriyorum,ordan devam edersiniz ki zaten videoyu youtube üzerinden açarsanız diğer parçayı da kanalımdan izleyebilirsiniz ;) Yorumlarınızı bekliyorum hadi bakalım ...

             Videonun 2. parçası :)

24 Kasım 2012

Bir sorum var :D

   Arkadaşlaaaar, buara düşünmeye başladım da acaba ara sıra küçük videolar mı çeksem ? Tabi yüzümü göstermeden :) Alışveriş videoları,ürün tanıtımları olabilir ağırlıkla .. Ne dersiniz ? Hem bana da değişiklik olur,gerçi ilk tecrübemde heyecanlanıp saçmalayabilirim,ama gülmek serbest :D Fikrinizi almak istedim .. Junkhead video çekse izler misiniz acep ??




İlk Markafoni siparişim :)

   Daha önce Markafoni,Limango ve Trendyol sitelerinden hiç alışveriş yapamamıştım . Sadece göz gezdiriyor,iç geçiriyordum beğendiğim şeyler olunca :)) Sebebi ise,kredi kartımla ilgili sorun yaşıyordum. Ödeme esnasında güvenlik muhabbetine şifre falan soruyordu,sanırım şu "3d secure" denen şey .. Ben de bankayı arayıp şifreyi almadığımdan alışveriş yapamıyorum . Biraz önce Markafoni'de dolanırken,Kakao adlı markadan birkaç parça beğendim. Bu kış giyebileceğim rahat,salaş triko tunikler arıyordum. Mağazalara bakınca bulamadım nedense :/ 2 tane attım sepete denemek için bakalım olacak mı diye :D Bir de baktım ki siparişi vermişim hahaa .. Sevindirik oldum tabi . Bu cicileri aldım :)) Çok hoşuma gittiler ,özellikle siyah olan <3






23 Kasım 2012

Blogumun 2.yaş çekilişi !

   Beklenen an geldi çattııııı :) Bugün blogum 2.yaşına girdi. Zaman nasıl da çabuk akıp gitmiş değil mi ? ... Bu 2 senede fotoğrafları,yazılarımı geliştirdiğime inanıyorum eski postlarıma bakınca . Beni takip eden,blogumda dolanmaktan keyif alan ve yorumlarıyla yalnız bırakmayan herkese çooooook teşekkür ediyorum ! İzleyicim olur mu,postlarım okunur mu kaygısıyla başladığım blogum bugün buralara geldi :)) 2.yaşta da bir hediye çekilişi olmazsa olmaz dedim sizler için bazı hediyeler seçtim . Hadi bakalım o zaman :

Toptan görünüm :)



Kendi tasarımım takılar (küpe,kolye,yüzük)


ve kutudaki ürünlerin açık halleri :)


Son olarak ise ojeler 



  Bu sefer uzun uzun yazmayacağım ne var ne yok diye,fotoğraflarda yeteri kadar görünüyorlar zaten ;) Ürünlerin bir kısmı Vanilya Club kutusundan çıktı ve sadece 1 kere denendiler. Ojelerden Alix Avien ve Flormar pretty 1 kere sürüldü,diğerleri tek tırnakta denendi sadece. Üzerinde Youngblood yazan transparan pudra imiş .

Gelelim katılım şartlarına :
- Tabi ki öncelikle blogumun izleyicisi olmanız,
- Facebook hesabınız varsa Facebook MORjinal sayfamı beğenmeniz,
- Twitter kullananlar, beni şuradan takibe almanız,
- Çekilişi blog,Facebook veya twitter da duyurmanız ve duyuru linkinizi yorumunuza eklemeniz (herhangi biri yeterlidir)
- Son olarak ise bu post altına katılım için ,adınız ve mail adresiniz ile yorum bırakmanız .

Çekilişimi tam 1 ay sonra 23 aralık günü sonlandıracağım . Kargo ücreti bana aittir. Herkese bol şans dilerim arkadaşlar !! ;) Buarada lütfen bir kere katılın ve adsız yorum yapmayın. Herkesin tek yorumu geçerli olacaktır.

Maybelline define-a-lash rimel (önce-sonra:)

   Bugün rimel sürerken kafama esti,hadi dedim size vazgeçilmez rimelimin bendeki etkisini göstereyim :) Maybelline define-a-lash benim senelerdir yegane rimelimdir. Hep söylerim zaten,makyaj postlarımda da dikkatinizi çekmiştir. Bu rimele o kadar alıştım ki ,başka rimel alıp deneyince sevemiyorum :D Hem doğal duruyor,kirpikleri yapıştırmıyor,hem de uzatıyor . Dolgunluk verdiğini söyleyemem çünkü pek vermiyor :) Ama bana diğer özellikleri kesinlikle yetiyor. Rimelsiz çıplak kirpiklerimi gördüğünüz gibi gayet sıradan yani öyle uzun kirpiklerim yoktur :) Ama bu rimeli sürünce harika görünüyorlar ,bayılıyorum ! Hadi o zaman mucizeye bakalım ..Buarada benim kullandığım pembe ambalajlı olan. Eskiden yeşil olanı kullanıyordum,pembe çıkınca ona devam ettim. İkisi arasında pek fark yok bence :)

                                                      Rimelsiz       



Maybelline define-a-lash rimel ile





21 Kasım 2012

Mimlere devaaam :)

   7-24makyaj yavrum beni yine mimlemiş(az kalsın taglemiş diyecektim hahaa:) . Ben de bugün fotoları çektim ve yapıyorum . Zaten çok kısa ve öz bir mim olmuş bu . Haydin o zaman başlayalım ..

   Favori 3 ürün ?




   Aslında 3ten fazla favori ürünüm varmış. Onu farkettim ama önceliklerim şuan için :
- Maybelline define-a-lash rimel : Bu rimeli senelerdir kullanıyorum ve diğer rimeller garip geliyor bundan sonra :D Çok fazla alıştım kendisine <3 Üretimi bir gün biterse çoook üzülürüm herhalde. Bitirip bitirip aldığım nadir ürünlerdendir .
- Golden Rose perfect shine ruj - 218 : Bu ruju da son zamanlardaki makyaj postlarımda gördünüz ;) Alırken bile içime doğmuştu onla aşk yaşayacağım hehehh .. Özellikle bu yaz başından beri deli gibi kullanıyorum . Gördüğünüz üzre ilki az kaldı . Yedeğini de aldım çift fotoladım :D Fiyatına göre yapısı harika bence ! Yumuşacııık,dudaklarımı hiç ama hiç kurutmuyor . Kokusuna zaten ayrı bayılıyorum . Kalıcılık da orta seviyede . Renk bence benle bütünleşiyor. Bu ruju ne zaman sürsem beğenildi,çok yakıştırıldı bana. Demek ki doğru seçimler yapıyorum :)
- Flormar Terracotta mat far - M108 : Bu farı alırken görevli kız önermişti. Normalde hiç sevmem böyle başıma üşüşüp ürün önerilmesini ama bu sefer,sonradan kıza içimden teşekkür ettim :D O ara indirim vardı 17 tl.ye falan almıştım . Aldığımdan beri bunu da deli gibi kullandım . Tüm göz kapağıma ve kaşaltıma uygulamayı çok seviyorum. Yapısı ve kalıcılığı çok iyi . Kullan kullan bitmez oohh :))

   Aldığıma pişman olduğum 3 ürün ?




   Biliyor musunuz ya 3 ürün bulamadım :D Pişman oldum diyeceğim kadar kötü birşeyler almamışım sanırım ya da olanları attım ,verdim . Ortada yok :)) Seçe seçe Diadermine makyaj temizleyiciyi seçtim mecbur olarak. Onu da övülüyor diye aldım zamanında,sonra bir kere kullanıp kenara attım. Rimeli çıkarmıyor bile diyebilirim . Rimel konusunda temizlemesi rezaletti bence :/ Başka da bir ürün ekleyemedim bu soru için .
   2 ürün eksik kaldı diye ,2 favorimi daha söyleyeyim madem dedim kendime kıyak geçtim :)




- Flormar oje - 313 : Bu ojeyle arkadaşlığımız henüz 15-16 yaşlarımdayken başlamıştı . Bu kadar eskiden bana kalan tek demirbaş ürünüm oluyor yani kendisi :D Eklemesem ayıp ederdim .
- Flormar ultra black göz kalemi : Bu kalemi de çok seviyorum her ne kadar aşırı kalıcı olsa,temizlerken biraz zorlasa da .. Verdiği siyahlık ve kolay sürümünü seviyorum. Bu da bitirip sürekli aldığım siyah göz kalemimdir ;)

   Umarım bu post hoşunuza gitmiştir. Ben sevdim,güzel oldu :D Ben de bu mimi AtolyeKedi , makyajblogum ve deepbeauty arkadaşlarıma gönderiyorum :)




20 Kasım 2012

Essence - Stuck on you(134)


   Essence ojelerimden son aldığım Stuck on you ile buradayım ;) Geçenlerde sürüp fotolamıştım. Bugüne kısmetmiş postu da . Tabi ki çok beğendim ! Koyu bir mor tonu,içinde minicik belli belirsiz ışıltılar var ve ojeye parlaklık katıyor hafif . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Buarada bileğimdeki düz siyah bir zincir ;) Bir blogta yabancı bir video paylaşımında aldım bu taktiği ,çok hoşuma gitti ben de denedim hemen :D Uçları birleşik herhangi bir zinciri bileğinize dolayıp,gergin olacak şekilde 2 parmağınıza geçiriyorsunuz ve ortaya böyle bir sonuç çıkıyor . Ben zincir detayını eskiden beri çok sevdiğim için bu şekilde kullanmak hoşuma gitti ama keşke kış gelmeden,uzun kolluları giymeden keşfedeymişim . 











Dünkü makyajım

   Buaralar estiler bana,makyaj postları yapmaya başladım :) Umarım bu değişiklik hoşunuza gitmiştir . Bu Maybelline color tattoo farı ilk kez sürdüm . Bende bir de Immortal charcoal rengi var ve onu daha çok seviyorum tonundan dolayı. Bu ise hepinizin bildiği üzere Permanent taupe adlı renk. Grimsi bir sütlü kahve tonu kendisi. Bu farlar gerçekten süper performans veriyor fiyatına göre. Keşke diğer güzel renkleri de Tr.ye gelseydi de alsaydım diyorum peeh .. :/ Kullandığım ürünler genelde aynı farkedersiniz ki pudra-rimel-concealer bunlardan vazgeçmem daha bir uzun süre sanırım :)









18 Kasım 2012

Molotov Jukebox - I Need It

    Yine dün izlediğim filmden,başroldeki kadın oyuncunun meğerse grubu varmış :) Araştırmalarım sonucu keşfettim,iyi ki de keşfetmişim ! Ben bu gruba bayıldım ! Dün geceden beri dinliyorum . İçim kıpır kıpır oluyor,mutlu hissediyorum resmen. Hepinize tavsiye ediyorum,açın dinleyin sesi de açın :D Kadının ses müthiş,diğer şarkılarını da dinleyin derim. Haydi çoşalıııım hooooopp !!!!

China Glaze-Haunting

  
    1-2 ay önce DBMS Kozmetik outletten aldığım China Glaze-Haunting'i daha bugün sürme şerefine eriştim :) Baya ertelemiştim nedense. İyi ki de almışım diyorum . Oje hakkında fazla söze gerek yok. Bütün siyah ojeler benim yavrumdur,canımdır hehehh .. İçinde miniiik gümüş simler var ama pürüz yaratmıyor . Ojeyle bütün duruyorlar. 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ;)










17 Kasım 2012

You Instead

   Bu sahne ve şarkı ,biraz önce izleyip bitirdiğim You Instead adlı filmden . Çok hoşuma gitti,sizle de paylaşmak istedim :) Umarım dinlersiniz .. Film festivalde geçiyor .. 2 müzik grubunun solistinin, bir şakayla elleri birbirine kelepçeleniyor . Film bitene kadar müzikler ve doğal,samimi ortam insanın hoşuna gidiyor . Sanki festivaldeki gerçek yaşananlar çekilmiş gibi bir havası var. Başroldeki çocuğun bir de ikizi var . İkizinin bir filmi favorilerim arasındadır,bunun da bir filmini izlemiş oldum . Cool tipler keratalar . Hoş vakit geçirmek ve müzikler adına film izlenebilir. Tavsiyemi de verdim 1 taşla 2 kuş misali . Hadi bakalım :)

Bir makyaj daha :)


   Bu sefer de dünkü makyajımla buradayım arkadaşlar :) Buaralar tekrar göz üstüme eyeliner kullanmaya başladım. Özlemişim :) Üşengeçlikten yapmıyordum bir ara hehehh .. Gözlerime ağırlık verince,yine dudaklarımı doğal tuttum tabi ki . Buarada makyajı yaptığım sıralarda hava kararmaya yakındı. Fotoları pencere önünde çekmeme rağmen ancak bu kadar aydınlık çıkabildi . Foto renklerinde sanki farklılık var gibime geldi de neyse artık yapacak birşey yok :) Ayrıca bu Loreal rujumla aşk yaşamaktayım . Çok sevdim kendisini,bitirdikçe alacağım bir ruj oldu . Artık her koyu göz makyajımda elim buna gidecek gibi hehehh.. Son fotoda ise kullandığım ürünler . Yine ten makyajı yapmadım .







 Buarada soldaki Rival de loop kabındaki aslında Nyx concealer oluyor :) Bir postumda daha belirtmiştim . Kendi kabı çok dar olduğu için buna aktarmıştım . Flormar ise dipliner,eyeliner çok ince gelir bana o yüzden eskiden beri hep dipliner kullanırım ;)