29 Ağustos 2012

Bospa'dan birkaç parça :)

   Bugün yine dolanayım diye Bospamıza gittim ve 1 t-shirt,3 yüzükle döndüm :) Aslında yüzük almayı düşünmüyordum ama alasım geldi işte . Valla yüzükleri koyacak yer kalmadı artık,bilmiyorum ne yapacağım :D T-shirt'ün de desen ve renkleri çok hoşuma gitti . Zebra var rengarenk . Normalde beyaz şeyler hiiiç giymem,bunun da arkası tamamen beyaz ama sırf önünü çok beğendiğim için aldım :)) Yüzükler 3ü 10 tl.,en çok kurukafalıyı sevdim ! T-shirt de 5 tl. 









28 Ağustos 2012

Rengarenk çantalar

   Benim yine çanta krizim tuttu sanırım son günlerde :) Şimdi lovelyshoes'tan çantaları inceliyordum . Dayanamadım ve sizlerle de paylaşayım dedim. Benim tarzım olmayan renk tonlarında modelleri bile beğendiğim oldu içlerinden . Hadi bakalım neler varmış ...


















24 Ağustos 2012

Sırt çantası modası

   Bu sene sırt çantaları çok moda olmuş,ee ben de size biraz model göstereyim dedim :) Ben pek rahat edemem herhalde bu çantalarla ama bazıları da hakkaten güzelmiş . Favorilerim baykuşlu,siyah-beyaz leoparlı,kırmızı ekoseli ve en sondaki saçaklı olanlar :))


Fotolar asos.com dan alınmıştır .












22 Ağustos 2012

Yaptım oldu .

   Birşeyler birşeyler ... :) Seviyorum fotolarımla oynamayı :)

İkili yüzük kendi yapımım. Almak isteyen olursa sipariş üzerine yapabilirim . Hemen hemen her rengini isteyebilirsiniz ;)


21 Ağustos 2012

Kalyon - 219

   
   Bugün denemek için aldığım ilk Kalyon ojemle karşınızdayııım :) Renk harika ötesi ! Aslında şişede fuşya gibi görerek almıştım ama tırnaklarımda bordo gibi de durdu sanki . Sadece sürerken biraz zorluk yaşadım . Kıvamında bir ilginçlik vardı ama tam olarak ne olduğunu çözemedim :)) Tahminimce ojenin kuruma süresi çok hızlı olduğu için daha tek tırnağı sürmeden oje kurumaya başlıyordu . O yüzden garipsemiş olabilirim . Neyse işte ,renge bayıldım . Kalyon'un fazla renk seçeneği yok malesef . Umarım ileride farklı tonlar da çıkarırlar . Ben açık ve pastel tonlar kullanmadığım için onlardan almadım . En beğendiğim renk bu 219 oldu . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Son aldığım yüzüğün rengi de ojeye uyuyor diye onu taktım hehehh :D







20 Ağustos 2012

Sevdim bunu ! (Sublime-Summertime)

   Güzel bir cover imiş bu dün keşfettim :) Dinleyin a dostlar !





Saçımda kırmızı bir değişiklik :)

   Saçlarımı bir süredir koyu kızıl kullanıyordum . Gerçi kendim açıp boyamaya çalıştığım için biraz saçma olmuştu renk dağılımı :) Üstler koyu kızılken altlar daha koyu bir tonda kalmıştı ama memnundum yani kötü durmuyordu en azından . Tabi uzun süre aynı saçı kullanınca çok sıkıldığım için yine birşeyler yapmak istedi canım . Birkaç gündür üşeniyordum ama bugün geçtim başına yaptım yapacağımı :)) Geçen sene sonlarına doğru kırmızı toz açıcı almıştım internetten . Balyaj boyası diye de geçiyor sanırım . Bildiğin açıcılar sarı ve tonlarına açarken,bu açıcı direk kırmızıya açıyor saç rengini . Yani hem açıcı hem de boya olarak kullanılabiliyor . Onunla saçımdan 2 tutamı ve uçlarını boyadım . Sonuç bu oldu . Folyolara sararak 35 dk. beklettim ,sonra da yıkadım . Fotolarda renk saçımda baya dağılmış,karışmış gibi duruyor aslında ama normalde saçlarımı sağa doğru yandan ayırıp,köpükleyip kullandığım için daha düzgün duracak :) Gerçi ben böyle karman çorman renkli saçları seviyorum . En azından eski saçlarımın görüntüsünü değiştirmiş oldum . Benim hoşuma gitti :D Kuaföre gitmeyi sevmiyorum,eğer merak edenler varsa . Onun yerine evde boyarım hep saçlarımı . Hem daha ekonomik hem de daha rahat ediyorum kendim boyayınca :) Daha sonra köpükleyip kullandığım şeklini de bir post yapıp gösterebilirim belki . Hadi kalın sağlıcaklan !





Açıcıyı merak edenler varsa o da budur arkadaşlar :






18 Ağustos 2012

Yüzüklerin efendisiyim ? :)


   Eveeeet,yine yüzük yine yüzük ! :))) Artık yüzüklerle aramda bir bağ olduğunu biliyorsunuzdur . Yüzük takmadan sokağa çıkarsam kendimi eksik hissediyorum resmen,abartmıyorum haa :) Ellerim böyle bomboş geliyor yüzüksüz . Bir de öyle küçük yüzüklerle aram hiç iyi değil. Büyük olacak,dikkat çekecek !  Bugün bu şeker gibi yüzükleri görünce direk eşelemeye başladım seçmek için . Hemen hemen her rengi vardı . Şeker gibi görünüyorlardı valla her renkten alasım geldi aslında ama abartmamak amacıyla 2 tane seçtim :D Gerçi morunda da aklım kalmadı değil ! Şimdi şaşıranlar olmuştur "niye morunu almadın Junkhead, aaa çok ayıp ,çık çık çıııık " diye di mi ? :P Valla bir dahaki sefere alacağım sanırım . Şekil şekildi hepsi de. Yuvarlağı,dikdörtgeni,karesi,kalplisi ... Ben de bunları seçtim . Siyah favorim ama ;) Nasıllar ??





Rossmann Isana duş jelleri ve Lilibe makyaj pamukları

   Rossmann'ın en sevdiğim ürünlerinden biri de bu mis kokulu Isana duş jelleri :) Hep tanıtmak istiyordum ama yalan oluyordu . Eee artık aklıma gelmişken bir post hazırlayayım dedim . Bu duş jellerine bayılıyorum . Hem çoook ucuz hem de fiyatına göre performansları gayet iyi ! Bunlardan kaç tane bitirdim saymadım bile. Bittikçe 2şer 2şer alıp yedekliyorum yani o derece seviyorum kerataları :D Normal fiyatları 2.99 tl. sanırım ama genelde indirimli 2 tl.ye aldığım da oluyor . Diğer duş jellerinin fiyatları 5-6 tl.civarıdır hep . Bunlarla tanıştığımdan beri inanın diğerlerinin yüzüne bakmaz oldum :) Kullananlar da memnundur zaten bana hak verir sanırım hehehh .. İçlerinde en çok hindistan cevizlisini seviyorum ! Hatta bayılıyorum . Köpürtürken nasıl güzel kokuyorlar oof ooff buram buram yayılıyor kokuları . Duştan sonra da çok uzun sürmese de kokuları kalıyor . Bir de bunların beyaz çikolatalı olanı vardı,onu da çok sevmiştim ama artık satmıyorlar sanırım . Bayadır görmedim Rossmann'da :( Neyse işte böyle arkadaşlar . Alın deneyin ,bu fiyata pişman olmayacaksınız diyorum .



Bunlar da seyahat boy duş jelleri oluyor efenim :) Rossmann'ın bu seyahat boy ürünlerini çok seviyorum. Tatillere giderken yanında fazlalık olmadan taşıması iyi oluyor . Diğer fotolarda da orjinal boy duş jelleriyle seyahat boy birkaç ürünün karşılaştırmalı kardeş kardeş fotoları :)





Bunlar ise yine Rossmann'ın favori ürünlerimden olan disk şeklindeki makyaj pamukları ;) Bu pamuklardan paket paket bitirdim şimdiye kadar . Sabah-akşam toniğimi hep bunlarla uyguluyorum ve çoook memnunum kendilerinden . Bunlar da sadece 1.75 tl. Böyle uygun fiyatlı güzel ürünleri seviyorum kardeşim yaaa aferin Rossmann'a :)) En sağdaki pamuğu da ilk kez aldım bugün . O da gayet iyi görünüyor yapı olarak. Yine 1 küsur tl. gibi bir fiyatı vardı. Bilirsiniz bazı pamukların fiyatı gereksiz yere fazla oluyor . Bence çok saçma . 1.75 tl.ye gayet de iyi performanslı pamuklar olabiliyormuş demek ki ;) Bu pamukları da 2şer 3er alır stoklarım her Rossmann ziyaretimde . Biraz uzun bir post olmuş olabilir ama favori ürünlerimden bahsederken tutamadım işte kendimi :D Junkhead'den size tavsiyeler,koşun alın ! :)