21 Aralık 2012

Son Watsons alışverişim


  Bir alışveriş postuyla buradayım :) Bunların videosunu yapıp paylaşmıştım . Bir de postunu yapayım dedim ;) Watsons'tan yaptığım son alışverişim budur arkadaşlar . Rimmel Metal Rush ojelerden 2 tane seçtim. Bir tane de 60 seconds serisinden mor kaptım :) Ayrıca yılbaşı için çıkan ürünlerden de aldım ama hiç tavsiye etmem . Karpuz kokulu dedikleri duş jelinin kokusu çok dandik :/ Çilek kokulu set dedikleri de,resmen şurup kokuyor ... Hindistan cevizli i love... el kremimi yedekledim. Aşığım kokusuna <3





3 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşım..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

off metal rush ojelere bak
süper renklerı
matruska olmasına aldanıp ıyıkı almamışım :) twitterda paylaşmıştım halbukı

Junkhead dedi ki...

Özgecim teşekkürler :-*

KOVA KADINIYIM BEN,2 renk daha vardı Metal rush serisinde. Evet ya sadece ambalajları şirin yani,içinde iş yok :/

Yorum Gönder