07 Aralık 2012

Son Rossmann alışverişim


   Bu alışverişin videosundan sonra postunu da yayınlıyorum :) Video izleyemeyen arkadaşlar için ;) Aslında Rossmann'a giriş amacım Essence long lasting göz kalemi Hot chocolate ı almaktı ama girince başka şeyler de almış buldum kendimi :D Kahverengi 2 tane göz kalemim vardı ama sık kullanmadığımdan biri baya eskimiş,kurumuş. Diğeri ise (Emily marka) içinden çıktı kalem kısmı,çöpe gitti böylece .. Doğal makyajlarda kahverengi göz kalemi ara sıra kullanıyorum . Essence'in bu göz kalemlerinden memnun kaldığım için,bunu almak istedim. 3 tane oldular şuan bende. Mor ve siyahı da var .4.99 tl. fiyatı ve çok kalıcılar. Sürümleri de yumuşacık,herkese tavsiye ederim ;) Essence ojeler aldım yine. Eski şişedekileri daha önce görmemişim diye alasım geldi :D Hatta yeşil-mavi olan şuan tırnaklarımda. Yakında postunu yapacağım. Nude Glam serisinden de Iced strawberry cream i aldım bulunsun diye . Bordomsu bir ruj aldım Maybelline'den ,10 tl.idi çok uygunmuş . Renk ise harika,nemlendirici bir ruj kendisi .. Bunun da postu gelecek ;) Isana dudak nemlendiricileri sürekli alıyorum yedekleyerek. Çok memnunum . Lilibe makyaj temizleme mendillerini ise sadece 1.90 tl. olduğundan denemek için aldım,bakalım nasıl çıkacak ..






11 yorum:

sevda s. dedi ki...

Rujun rengi güzelmiş. Lilibe mendilleri ben pek sevmedim kuru geliyor bana nedense. Bakalım sen sevecek misin?
Güle güle kullan canım hepsini :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Hadi ya kuru mu ,amaan zaten çok ucuz ,sorun olmaz :D

cyborg dedi ki...

Oo sonunda ruj renklerinde biraz değişiklik yapmaya karar vermişiz bakıyorum:D İyidir iyidir.

Junkhead dedi ki...

Hehehh :D Aldım almasına da ne zaman,nereye sürerim meçhul :)) Gerçi tenime de giden bir ton almışım sanırım. Postunu yapacağım yarın bir gün ;)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

essence ın o ojelerını cok seveceksın bloger favorıte :)

Dilek dedi ki...

isananın çoğu ürününü beğendim ben ama dudak nemlendiricisini denemedim henüz D: essence ojeleri de sevmeyen bir ben çıktım herhalde :/

Junkhead dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN,bende başka Essence ojeler var zaten canım çok seviyorum :D

Dilek,Isana'nın duş jelleri de favorim. Dudak nemlendiricileri de,bittikçe alırım . Dene derim ;) Essence ojeleri niye beğenmedin aaa :)

j.d. dedi ki...

Ojelerin renkleri tam senlik :D

Junkhead dedi ki...

j.d.,sağol canım eveeet :D

msblueblack dedi ki...

3 ojeden de var, bu kadar olur yaa :D

Junkhead dedi ki...

Hehehh :)) Ama nude glam i sevmedim,bir kez denedim garip geldi. Bir daha kullanmam herhalde :D

Yorum Gönder