02 Aralık 2012

Son kozmetik alışverişlerim (Gratis indirimi,vs.)

   Biraz ertelemiştim bu postu ama bugün yapayım dedim :) Aslında bu ürünlerin videosunu çekmiştim. Fotoğraflı olarak da göstermek istedim ,videoyu izlemek istemeyen arkadaşlar olursa diye .. Yalnız arkadaşlar,birşey demek istiyorum.Fotoğraf makinasında yanlışlıkla boyut ayarını ellemişim,farkında değilim :S Boyutlar küçülmüş,o şekilde çekmişim fotoları . Kusura bakmayın artık :/ Umarım yeterince belirgindir ürünler . Önce topluca bir bakalım :

   Gratis %50 indirimden aldıklarım : Essence allık fırçası,Essence long lasting göz kalemi-Black fever,The balm Shady lady tekli farlar,Maybelline color tattoo-Timeless black ve Loreal caresse-Seductive beige ruj ;) 2 Essence oje de Twilight koleksiyonundan . Açık renk oje Rossmann Rival de loop'tan ve Golden Rose Jolly jewels yeni seri ojeler ise sitesinden aldım .


Loreal caresse-Seductive beige ruju bayılarak kullanıyorum. İndirimde 15 tl.ye gelince,bir tane daha alıp yedekledim :D









9 yorum:

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım, ruju stokladınmı ? çok sevdiğin için.

Junkhead dedi ki...

Sağol canıım :-* Evet valla stoklamasam olmazdı ya 30 tl.vermem yoksa normalde :D Favori nude rujum oldu artık :))

makyajblogum dedi ki...

Canım güle güle kullan, videonu da izlemiştim gerçi ama ona yorum bırakmamıştım. Aldıklarının hepsi süper <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-* Videoların hepsini görür görmez izlediğine eminim zaten :))

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım. Fırçalarda dahildi demek indirime. Golden Rose'un yeni ojelerinden ben de istiyorum :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;) Evet fırçalarda da vardı indirim . Golden Rose ojeleri herkes istiyor buara :D

B dedi ki...

Son görseldeki en sol taraftaki rengarenk golden rose ojenin numarası kaç acaba?:)

Junkhead dedi ki...

İki Golden Rose'u da söyleyeyi ben en iyisi ;) Flakey olan beyaz görünümlü 101,diğeri ise 110 numara :)

B dedi ki...

Sağını solunu karıştıran birine büyük iyilik:D Teşekkür ederim:)

Yorum Gönder