01 Aralık 2012

Son aldığım ojeler


   En son aldığım ojelerle buradayım arkadaşlar ;) Birkaç gündür blogumu boşladım gibi oldu aslında,videolara başladığım için onlarla ilgilendim azıcık .. Neyse işte öyle :)) Essence Twilight serisinden 2 oje,Rossmann Rival de loop tan 1 oje ,Golden Rose yeni koleksiyonu Jolly Jewels'dan 2 oje ve Claire's ten de 2 oje aldım . Amma sıraladım haa :D Aslında Twilight'tan moru da alacaktım ama sadece bu ikisi kalmıştı. Şans işte .. GR Jolly Jewels koleksiyonu ise henüz bu haftabaşı yeni çıkan ,sırf simli ojelerden oluşan bir seri ;) Tüm GR standlarına gelmemiş olabilir sanırım. Ben de zaten internet sitesinden sipariş verdim. Normalde simli ojelerle pek aram yok,silmesi de işkence olduğu için. Ama içlerinde flakey oje de olduğunu görünce direk atladım .Çünkü hiç flakey ojem yoktu ve çok istiyordum hehehh .. Fiyatları sitede 6.25 tl.,bakabilirsiniz .









12 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Golden Rose un yeni ojelerini ben de çok merak ediyorum ama henüz bilmiyorum Kuşadası'nda var mı? Firmaya mail attım iki kez ada ya geldi mi geldiyse nerede bulabilirim diye ama sorulara dahi cevap vermiyor gereksizler!!

Kozmetik Aynası dedi ki...

Ayy güle güle kulan canımm :) Bende istiyorumm o golden roselardan ama kredi kartı kullanmayan bırı olarak mağazaları beklemekteyim :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk,net sitesinden alırsın olmazsa ya. Cevap vermiyorlar bazen evet kıl oluyor insan :/

Kozmetik Aynası,sağol canıım :D İnş.bir an önce gelir standlara da yav .

What's Next dedi ki...

twilight ojeleri çok güzel, ben jacob's protection'u denedim beğendim.. şimdiden tırnaklarımda morlu versiyonu alice had a vision again var ama edward's love'ı bulamadım.. golden rose'un flakey'lerini okumayı da çook merakla bekliyorum ^^

Junkhead dedi ki...

Edacım,Twilight ojelerin süper olduğu şişelerinden bile belli zaten :) Ben moru bulamadım,sen de siyah demek :D Flakey'i en yakın zamanda denemek istiyorum !

esther dedi ki...

çok güzeller canım güle güle kullan o twiglight olan ojelerin lacivert olanın adını veya numarasını yazabilirmisin çok beğendim

Junkhead dedi ki...

esther,teşekkürler ;) Sorduğun oje 01 numara Jacob's protection :)

audrey dedi ki...

bu golden rose bulunmuyorki hiçbir yerde.. bulsam şeçerek alacağım ojelerini..

Junkhead dedi ki...

audrey,bu GR Jolly Jewels serisi zaten daha çok yeni. Standlara da yavaş yavaş dağıtımları olur ;)

özge dedi ki...

bayıldım golden rose ojelere bonibon gibiler :))

Junkhead dedi ki...

Adaşım,evet şişelerinden nası güzel görünüyorlar di miii :) Aslında diğerleri de çok hoş duruyordu ama simlerle uğraşamadığımdan yanaşmadım :D

j.d. dedi ki...

Ay hala alamadım golden rose'lardan :(( Güle güle kullan canım ^^

Yorum Gönder