18 Aralık 2012

Rimmel Metal Rush - Royal blue

   
   Dün Watsons'tan 3 tane Rimmel oje aldım. 2 tanesi ise yeni çıkan Metal Rush serisinden oldu ;) İlki bu Royal blue ... Bu seride 4 oje var ve duo-chromelar . Royal blue gördüğünüz gibi mavi,mor ve yeşil tonlarını yansıtıyor yer yer . Bence bu oje şişede daha ilginç görünüyor. Tamam değişik bir rengi var ama sürünce bayılmadım nedense ... 2 kat sürdüm ve şişedeki rengi verdi . Kuruma hızı gayet iyi . Yapı olarak ince,yani 3-4 kat dahi sürseniz rahatsız etmez diyeyim ;) Fiyatları ise 5.49 tl. idi sanırım . Buarada bu fotolarda tırnaklarım baya uzundu ama kısalttım bugün biraz çünkü 2 tırnağım mefta durumda,biri kırıldı zaten kestim dibinden . Geçen gün bir tanesi daha kenarından gitti :/ Buarada ben bu ojeyi Essence-Where is the party ile Flormar duo-chromelardan mor olanına benzettim hafif .. İlk 3 foto flaşsız,geri kalanı flaşlı çekim .

















9 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bende tamda şuan bu ojeyi sürüyordum .))

Junkhead dedi ki...

Hadi yaa hehehh :))

Rainbow Gatherer dedi ki...

rimmelin ojeleri çok güzel oluyor,bu renge bayıldım!

Aycelce Hayat dedi ki...

yansımaları güzel aslında ama soğuk geldi rengi bana.

Kozmetik Aynası dedi ki...

Aşındırdım watsonsı ama bir türlü bulamadım yaa yeniğ mi getirmişler ki .s Rengi muhteşemm sanada çok yakışmış canım güle güle sürr :D

Junkhead dedi ki...

Rainbow Gatherer,ben bayılamadım ya :D Ama ilginç bir renk olduğu doğru.

Aycelce Hayat,aynen ya bir soğukluk var di mi :)

Kozmetik Aynası,sağol canıım ;) Bunlae geleli 2-3 hafta olmuştur herhalde ama ben yeni görüp aldım . Bir bak sen de :)

Aycelce Hayat dedi ki...

aslında güzel bir renk ,belki de kış rengi değil de ondan böyle geldi. yazın o sıcaklarda fresh fresh daha mı güzel gider sanki.

kozmetikperisi dedi ki...

Rimmel ojeler en sevdiklerim,ama bu rengi çok beğenmedim nedense.

Junkhead dedi ki...

kozmetikperisi,bana da şişede daha güzel görünmüştü ya,sürünce beğenemedim :)

Yorum Gönder