21 Aralık 2012

Palyaço burun botlarım :)


  Ben asla kokoş bir insan olmadım . Rahatlığım hep ön planda oldu :) Converselerden vazgeçemedim mesela .. Topuklu giyeceksem de hep kalın topukları tercih ettim,ediyorum. Bir de bu şirin mi şirin palyaço burun botlar var tabiii :) Birkaç sene önce bu botların daha uzun bilekli modelinin morunu yaptırmıştım ve en sevdiğim botlarımdandır . Yaptırdım diyorum evet çünkü bu botlar sipariş üzerine yapılıyor . Numaranızı ve istediğiniz renk-modeli söylüyorsunuz,sizin için yapıyorlar . Bu botları çok sevdiğim ve kendimle bütünleştirdiğim için bir de bordosunu yaptırmak istedim . Model farkı olsun diye,buna 3 kat platform taban eklettim ve daha kısa boy yaptırdım :) İstediğiniz kadar platform kat ekletebiliyorsunuz . Bu şekilde 5 cm.oldu  taban kısmı . Ben bunları Kafes Gothic Giyim 'e yaptırdım . Alsancak-İzmir'de bulunuyor dükkanları . Merak edenler linke tıklayıp inceleyebilir . Botlarımı çoook sevdim . Severek giyeceğim :) Bordo da favori 3 rengimdendir ayrıca . Her kıyafetimle uydurabilirim de :) Herkesin zevki farklıdır tabi,zevkler ve renkler diyip gidiyorum ...







9 yorum:

Back to Black dedi ki...

bebeğim güle güle kullan senin tarzına özgü çok yakışmış :)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavruum :-*

*ssdesignbutik dedi ki...

tarzını çook beğeniyorum .. demek istediğim bu aslına! herkes kendini ruhumu yansıtamlı kendinde :) süper tatlımm güle güle giy

Junkhead dedi ki...

Senemcim sağool :-* Aynen öyle .. İnsanın oturmuş bir tarzı olması önemli birşey ;)

okuyan dedi ki...

Çok güzel, bayıldım.
Keyifle kullan ^-^

/ Ayşe ve Odası dedi ki...

En sevdiğim :) Ben de lise ve üniversite yılları boyunca palyaço botlarımı kullandım. Hatta lise 1'de ilk defa bunlardan yaptırdığımda kuzenim görüp "ay o ne sirke mi gideceksin" diyerek burun kıvırmıştı. Ama sonra o da müptelası olup renk renk yaptırdı. :) Güle güle giy.

Junkhead dedi ki...

okuyan,teşekkürleer ;)

Ayşe ve Odası,teşekkürler :)) Ben de çok seviyorum valla yaşla değil ruhla ilgisi var bunları giymenin bence :D Herkesin tarzı değildir :)

/ Ayşe ve Odası dedi ki...

Haklısın. :) Ama iş hayatı kaldıramayabiliyor. Neyseki yeni işimde kıyafet 0 derecede önemli. Geçen hafta mavili batik desenli olanlarından sipariş verdim ben de. Hazır olur olmaz botumu taytımı giyip gezicem ehehe.

Junkhead dedi ki...

Oh ne güzeel sen de güle güle kullan şimdiden ;) Batik desenli olanları görmemişim hiç ya merak ettim :D Haklısın siyah taytla süper kombinleniyor . Ben de dün morlarımı giydim taytla hehehh

Yorum Gönder