20 Aralık 2012

Mim yine mim yine mim :)



  Kozmetik Aynası arkadaşım geçen gün beni mimlemişti. Kendisine teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum .. Bu mim biraz özel olmuş gerçi ama cevaplayabildiğim kadar cevaplayacağım bakalım :)

- Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır ?
Valla yerine göre değişir ama çoğunlukla mantığım diyebilirim .

- İnsanlar niye mutlu değiller ? Niye gözlerinin önündeki mutluluğu görmüyorlar ve şükretmesini bilmiyorlar ?
Bunun cevabını verecek biri değilim ben maalesef :) İnsanoğlu işte diyip geçiyorum ...

- Haklı olduğun konuda kendini savunur musun,yoksa susmak adalet mi dersin ?
Hakkımı her zaman savunurum tabi ki de . Haklı olmadığım zaman sesim çıkmaz farkında olurum ama haklıysam da sesimi yükseltirim ;) Olay çıkarmadan,inceden inceden hallederim işimi :D

- Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin ?
İkisi de değilim aslında . Sahip olabileceğim,alabileceğim şeyleri zaten alırım ya da vardır . 

   Ben de bu mimi yapmak isteyen arkadaşlara yolluyorum ;)



0 yorum:

Yorum Gönder