17 Aralık 2012

Kahve tonlarındaki makyajım


  Bir makyaj postuyla daha buradayım :) Bugün kahve tonlu,doğal bir göz makyajı yaptım ve çok sevdim. Bence doğal ton makyajları sevenler ve kahverengi gözlü olanlar bu tarz makyajlara şans vermeli . Essence-Hot chocolate long lasting göz kalemimi ilk kez bu makyajda kullandım ve ba-yıl-dım <3 Sürümü yumuşacık ve kalıcılık harika kesinlikle ! Göz içimde normalde kalemler fazla dayanmaz ama bu kalem en azından 1-2 saat rengini korudu ;) Tekrar tekrar söylüyorum,bu serideki kalemlere mutlaka bakın . Göz kapağımda The balm Shady lady- Just this once Jamie var. Bu fara da bayılıyorum . Kaşaltımı ise Flormar paletteki ten rengi farla aydınlattım . Rimeli ise kahverengi kullandım ;)









8 yorum:

Makyajli Anne dedi ki...

Çok hoş olmuş. Allık ve ruj nedir?

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler :) Allık Nyx-Chocolate moose,ruj ise Cecile-05 ;)

Eren dedi ki...

Çok güzel bir makyaj olmuş, saç rengine çok yakışmış:)

Junkhead dedi ki...

Eren,teşekkürler ;)

AtolyeKedi dedi ki...

Çok yakışmış!

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi,sağol canım ben de çok sevdim :)

★nasli_ dedi ki...

cok cok cok begendim:) sana soft renkler acayip yakisiyo bebegim :)))

Junkhead dedi ki...

Sağol Nazlıcancan ;) Sen de doğal makyaj sevdiğinden yakıştırıyor olmayasın :P Koyu göz makyajı her zaman favorim olacak hehehh ..

Yorum Gönder