03 Aralık 2012

Günlük doğal makyajım


   Bugün Ege Park'a gittim biraz dolanmaya .. Yine silerken uğraşacağım bir göz makyajı yapasım gelmedi ve siyah göz kalemi kullanmadan gayet doğal,günlük bir makyaj yaptım ;) Gratis indiriminden 7,5 tl.ye kaptığım The Balm Shady Lady farlarımdan birini kullandım . Harikaymış yapısı ve rengi ! <3 Ba-yıl-dım a dostlar !! Bir de mor tonlusunu almıştım. İyi ki de 2 tane almışım. Çok sevdim cidden,acayip doğal da duruyor gördüğünüz gibi . Rimeli de siyah kullanmak istemedim. Kahverengi sürdüm daha doğal görünüm için ;) Göz içime ise Essence bej tonda göz kalemi sürdüm . Yapısı gayet yumuşak,kolay sürülüyor ve rengini iyi veriyor. Göz içinde beyaz kalem kullanmak istemeyenler,bu kaleme bakabilir ;)Dudağımda son zamanlarda favorim olan nude rujum Loreal Caresse-Seductive beige var yine .. Bu ruju görmekten bıkabilirsiniz evet ! Çünkü kendisiyle aşk yaşıyoruuum hehehh :D Kullandığım tüm ürünler ve fırçalar son fotoda mevcut .












4 yorum:

Selen dedi ki...

loreal indirim yaptığı an bu rujdan almak istiyorum bayıldım rengine :) en son indirim olduğunda şansıma kalmamıştı bu renk.Birde bildiğim kadarıyla infaliebble serisindede harika bir nude var ikisini alabilirim.Ayrıca farın rengide süper yaa ellerinize sağlık

Junkhead dedi ki...

Selen,teşekkürler ;) Loreal'de sık sık indirim oluyor %25-30larda . Ruja bakmalısın bu tonları seviyorsan harika bir seçim olur . Farın rengine ben de bayıldım :D

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Rujun rengi nasıl güzel.Günlük makyajın daima doğal ve sade olmasından yanayım ;)Çekilişime beklerim

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Bu ruja aşık olduğum kadar var ama di mi hehehh .. Çekilişinde kolay gelsin :)

Yorum Gönder