04 Aralık 2012

Essence Twilight/Breaking dawn - Jacob's protection


  Son aldığım ojelerden biri olan Jacob's protection'ı sürdüm geçen gün ;) Bu oje artık bildiğiniz gibi Essence'in son koleksiyonu Twilight/Breaking dawn'dan ... Koleksiyonda 4 tane oje var. Ben siyaha yakın füme gibi olan ve bunu alabildim. Moru da almak istiyordum ama kalmamıştı aldığım Gratis'te .. Neyse .. Bu ojenin rengi iyi hoş da yapısı bir garipti yav :S Bu sorunu bir ben mi yaşadım onu merak ediyorum asıl .. Normalde Essence ojelerine bayılıyorum ama bunun fırçası devasa imiş,kıvamı da hiç hoşuma gitmedi. Resmen sürerken zorluk çektim :/ Onun dışında renk siyaha yakın,çoooook koyu bir gece mavisi,içinde mavi ışıltılar-simler var . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ...










4 yorum:

What's Next dedi ki...

ben sürerken sıkıntı yaşamadım ama morunda çok ciddi bir dayanıklılık sorunu var, gün bitmeden soyuluyor ki essence ojelerde hiç ama hiç yaşamadığım bir sorun bu.. ben de edward's love arayacağım, benzerleri var ama o da olsun istedim :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben bir sorun yaşamadım canım ya
sana mı denk geldi acaba?

ben seviyorum bu rengi hem de çok fiyata göre hem de koleksiyon olmasına rağmen çok iyi

Junkhead dedi ki...

Eda,dayanıklılık sorunu yok da anlamadım işte ya kıvamı garip bendekinin :S Umarım Edward's love daha iyi çıkar ..

KOVA KADINIYIM BEN, bana denk geldi herhalde ya :) Renk harika zaten evet ;)

makyajblogum dedi ki...

Maalesef Essence'in Twilight koleksiyonuna ait hiçbirşey alamadım canım :/ Rengi güzelmiş bu ojenin ama yapısının kötü olması iyi değil tabii...

Yorum Gönder