15 Aralık 2012

Dünkü makyajım


  Dün bazı İzmirli bloggerlar olarak ,Lilakutu'nun düzenlediği bir etkinliğe katıldık :) Ayşenur Yazıcı'yla tanışma fırsatı bulup,kozmetik ve güzellik sohbeti yaptık ... Ayşenur hanım çok doğal ve tatlıymış :) Bizlere hediyeleri de vardı.. İçi cicilerle dolu bir Lilakutu ve Ayşenur Yazıcı'nın romanlarından ... Çok teşekkür ediyorum tekrar :) Lilakutu etkinliği makyajım ise böyleydi morlu morlu gittim hehehh ... Çoğu makyajımın aksine dün ten makyajı da yaptım . Missha bb cream ile Maybelline dream mat pudra birlikteliği oldu . Buarada Loreal mor farımı ilk kez kullandım ve çok beğendim ! En az 6 saat bozulmadan durdu ;)








4 yorum:

özge dedi ki...

mor far sana çok yakışıyor canım..

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım,yakışmak zorunda zaten :D

sevda s. dedi ki...

Mor farında güzelmiş ama allık canavarı olarak allığına takıldı gözüm, güzel durmuş :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım,bu allığı ben de çok seviyorum <3

Yorum Gönder