28 Aralık 2012

Bir köpük boya macerası

   Cidden macera oldu,heyecan oldu ,ne desem bilemedim :) Önce olayı anlatayım da gülün biraz :D Ben daha önce bu Koleston köpük boyayı bir kez kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Acayip rahat boyaması,tam da saç boyamaya üşenen benim gibi tipler için :) Daha sonra başka boyalarla yola devam ettim. Uzun süredir farklı kızıl tonunda boyalar kullanıyorum. Saçlarım rengarenk gibi aslında tek renk olamıyor çünkü daha önce bir de kırmızı toz açıcı (balyaj boyası) maceram olmuştu ki 2012 başları gibiydi . Bazı yerleri açılmıştı saçımın,bazı yerleri ise siyah üstüne boyadığımdan koyu kalmıştı. Ama ben yılmadım,buna rağmen 1 senedir kızıla boyamaya devam ettim,ediyorum çünkü bir daha siyaha uzun süre dönmeyi düşünmüyorum. Dönüş zor oluyor biliyorsunuz ;) Kuaför insanı da hiç olmadığımdan hep evde boyuyorum. Saçım 2-3 ton görünse de ben bu görüntüden rahatsız değilim,kötü durmuyor,seviyorum . Neyse bugün 2.kez köpük boya alayım dedim sırf üşengeçlikteeeen ! Evde bir kutu boya olmasına rağmen ben hemen halleder bitiririm mantığıyla köpük boya aldım. Fotoda görüldüğü üzre Koleston-Kor ateş kızılı . Tabi ki bu tonlar benim saçımda kutudaki gibi olmuyor,bunu bilerek alıyorum . En canlı neyse onu alıyorum ki güzel dursun. Aldım geldim eve. Akşam geçtim başına boyayım çıkıversin aradan diye :D Ama bir hata ettim a dostlar ! "Naaptın Junkhead ?" diye sorarsanız ... Daha önce annemin ettiği bir laf ile boyanın içine az buçuk çam terebentin yağı kattım. Kutuyu çalkaladım ama köpük oluşmadı ! :S Meğerse normal krem boyaya yağ katılınca bir bk olmuyormuş da köpük boyaya az da olsa katınca köpük oluşmuyormuş ! Bunu bugün öğrendim . Nerden aklıma geldi de yağı boyaya kattım inanın bilmiyorum :D Katmaz olaydım diyeceğim ama neyse ki sonuç pek kötü olmadı . Boyayı saçıma uygulayışımı görseydiniz çok gülerdiniz . Bildiğiniz cebelleştim ! Boya köpük olmayınca,sıvı şekilde kaldı tabi . Ben onu köpük boyaymışçasına eldivenli avuçlarıma döküp döküp saçıma sürdüm bir şekilde (?!) Bu maceradan sonra saçımı yıkamak için beklerken,umarım rengini vermiştir diye geçirdim içimden tabi . Neyse ki sonuç güzel oldu oohhh :)) Bundan sonra rengimi buldum ayrıca,hep bu boyayı alacağım. Cidden diğer kızıl boyalar göre daha yoğun renk verdi . Bu hikayeden çıkarılacak ders ise "Sakın köpük boyaların içine bilimum yağlar katmayın 1-2 damla da olsa!" Şimdi gelelim fotolara :))) Biraz uzun yazdım ama anlatasım geldi çünkü komikti :D








12 yorum:

Siyah Rujum dedi ki...

renk tam oturmamış bi tane daha ister

Junkhead dedi ki...

Oturmadığından değil o,anlattım yazıda okumadın sanırım tamamını :) Saçım tek renk değil zaten,alacalı .

Lynn dedi ki...

Bence daha orjinal olmuş. Ooov bayıldım.

Junkhead dedi ki...

Lynn,teşekkürleer ;) Ben seviyorum bu karman çorman renkli halini :D

tutarsiz turşu dedi ki...

kızılın tonu çok hoşmuş cidden (: köpük boyayı bir ben denemedim sanırım..bu arada saçının alacası çok güzel görünüyor bence o siyah hiç akmasın hep öyle kalsın (:

Junkhead dedi ki...

tutarsiz turşu,teşekkürleer ;) Valla önceki kızıl boyalarda daha koyu oluyordu ama bu boya baya verdi rengini,ben de şaşırdım :)) Hep bunla boyarım artık. Ben de tek renk olmasındansa böyle olmasını seviyorum ya değişik duruyor hehehh

Aycelce Hayat dedi ki...

renk oldukça güzel durmuş sen de. valla kutudaki renk bildiğin cart kızıl ama sen de çok güzel duruyor,inşallah birkaç yıkamadan sonra akınca değişmez rengi. köpük boyayı ben de hiç denemedim alışkın olmadığımız bir şey ya cesaret edememiştim.ilerleyen zamanda belki denerim.

Junkhead dedi ki...

Aycelce Hayat,sağol canım ;) Evet kutuda cart bir renk,benim saç rengim tamamen açılmadığından bende böyle duruyor ama bu baya verdi rengini .Diğer kızıl boyalarla koyu oluyordu . Köpük boya çok rahat,bir kere denersen seversin :)

dofa dofa dedi ki...

köpük bpyalara ben alışamadım yahu 2 kere boyadım. normalle daha düzgün boyuyorum. :/ çok cinsim :D bir de koleston'un kızılları daha çabuk akıyor gibi geliyor bana.
rengini epey yoğun vermiş ama <3

Junkhead dedi ki...

dofacım,valla bütün kızıllar akıyor hemen zaten alıştım artık :D Köpük boyayla rahat boyanıyor ya saçını şampuanlar gibi boyuyorsun ama bu sefer yapamadım o ayrı tabi :)) Rengini bu kadar iyi verişinie hala şaşkınım,çok sevdim :D

Hilal Gürcan dedi ki...

Önceki saç renginiz neydi :)

Junkhead dedi ki...

Hilal Gürcan,kızıla boyamaya başlamadan önce siyahtı ama siyahken kırmızı toz açıcı ile bazı kısımların rengini açmıştım.

Yorum Gönder