17 Aralık 2012

Ayşenur Yazıcı ile Lilakutu etkinliği


   14 aralık cuma günü Alsancak House Cafe'de, Lilakutu'nun İzmirli bloggerlar için düzenlediği etkinliğe davetliydim . Ayşenur Yazıcı bizlerle kozmetik ve güzellik sohbeti için kalkıp İzmirimize gelmiş,pek de iyi etti :) Kendisi çok sıcak ve tatlı bir insan gerçekten ,çok da güzelmiş yakından görünce daha iyi anladım bunu :) Bizlere güzellikle ilgili ipuçları ve bilgiler verdi . Yanlış ve doğru yaptıklarımızı öğrendik . Ayrıca Lilakutu 1.yaşını kutladığı için de bizlere çok güzel ürünlerle dolu bir kutu hediye edildi,yanında da Ayşenur Yazıcı'nın birer romanı ;) Lilakutu'ya bu etkinlik ve hediyeler için çoook teşekkür ediyoruz . Ayşenur hanımla tanışmak da çok güzel oldu . Ayrıca ilk kez Junkhead'i göreceksiniz bu fotoğraflarda ,hadi bakalım böyle de bir sürpriz olsun dedim :) (mor atkılı ben oluyorum:)

   Buarada Lilakutu'mun içindeki ürünleri yakından görmek isterseniz,hazırladığım videomu buradan izleyebilirsiniz arkadaşlar ;)







6 yorum:

Kepslok dedi ki...

aa yüzünü kapatmamışsın bu sefer:)

Junkhead dedi ki...

Evet canım sürpriz yaptım :)

*ssdesignbutik dedi ki...

çook tatlısın morindrellam :) süper etkinlik olmuş!

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol muahh :-*

sevda s. dedi ki...

Ne güzel bir etkinlikmiş. Hediyelerinde çok güzelmiş :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;)

Yorum Gönder