19 Aralık 2012

2012 favori makyaj ürünleri (mim)

   Mimim var a dostlaaaar :) Sevgili arkadaşım makyajblogum beni mimlemiş . Teşekkür edip hemen başlıyorum ... Konumuz ise,2012'de en sık kullandığımız,favori makyaj ürünlerimiz . Ben de rujlar,göz ve ten ürünleri olarak 3 gruba ayırıp fotoladım . Bakalım o zaman hemen ;)

   Favori rujlar (soldan sağa sırayla) :
- Golden rose perfect shine - 218 : Rengine bayıldığım,aşık olarak kullandığım rujum :) Bu serinin yapısına bayılıyorum. Çoook nemlendirici. Ayrıca çok da hafif,tatlı bir kokusu var. Uygun fiyata iyi ruj arayanlara tavsiyemdir .
- Nyx round lipstick - Perfect : Bu ruju kozmetik yasağı öncesi cherryculture.com'dan almıştım. Yapısı çok yumuşak ve güzel . Dudakta yokmuş gibi bir his veriyor . Bu sene bir ara çok kullandım kendisini :)
- Loreal caresse - Seductive beige : Bunu 2 ay önce falan keşfettim ve aldığımdan beri favori nude rujum oldu ! <3 Ba-yı-lı-yo-rum ! Yedekledim de %50 Gratis indiriminde hatta . Üretimi bir gün durmazsa,ömürboyu kullanacağım bir ruj kendisi :D
- Loreal caresse - Sweet berry : Bunu ise nude olandan daha önce almıştım yaz öncesi . Yapı ve kokularını çoook seviyorum bu serinin. Bu rengin kalıcılığı diğerine göre daha iyi bence . Çok tatlı bir tonu var . İndirimlerde almak en mantıklısı,yoksa drugstore bir ruja 30 tl.vermek hiç de doğru gelmiyor bana :)
- Pastel star lips - Melissa : Bu da yine nude bir ruj şaşırmayacağınız üzre ;) Bu seri ilk çıktığı zamanlar kapmıştım . Aldığım sıralarda deli gibi bunu kullandım . Yapısı çok güzel,gayet nemlendirici . Diğer renklerine bakmanızı tavsiye ederim . Yine uygun fiyata iyi performanslı rujlardan .


Göz ürünleri :
Farlar(soldan sağa):
- Maybelline color tattoo - Immortal charcoal : Bu farlara bayılıyorum herkes gibi ! Hiçbir olumsuz yön bulamadım ben bunlarda :) Elimde şuan 3 adet var ve favorim ise bu renk. Kendime en çok yakıştırdığım far renklerindendir füme . Acayip kalıcı . En az 7-8 saat bozulmadan kalıyor ;)
- Flormar matte terracotta - M108 : Bu far da yine bu sene deliler gibi kullandığım bir ürünüm . Üst kısmında hafiiif çukurlaşma bile olmuş göründüğü gibi ki benim ürünlerde bu olmaz kolay kolay :) Herşeyiyle harika bir ürün ! Almayanlar mutlaka baksın derim .
- Rival de loop young terracotta - Moonlight : Bu fara da bayılıyorum ! <3 Fiyatına göre süper performans veriyor. Bunun bir de kahve olanı vardı ama malesef parçalandı ve çöpe gitti . Yapısı ve kalıcılığı çok çok iyi .
- Flormar tekli far - 014 : Bu da bu sene çok elimin gittiği bir far oldu. Ne renk süreceğimi bilemediğim çoğu zaman yardımıma koştu :) Tekli farların yapısına bayılıyorum gerçekten.
Rimel : Maybelline define-a-lash : Senelerdir kullandığım canım rimelim . Ama artık üretimden kalkmış. Geçenlerde öğrendim,çok üzüldüm :/ 
Göz kalemleri : Flormar ultra black ve ultra purple ...Çok memnunum ;)


Ten ürünlerim :
Maybelline dream mat pudra : Tenimden çok göz kapağımda,farların kalıcılığını arttırmak için kullanıyorum. Ama tenimde kullandığım zamanki performanstan da gayet memnunum :)
Flormar pretty allık - P116 : Açık pembe tarafını sürekli kullanıyorum. Verdiği doğal görüntüye hayranım .
Nyx powder blush - Raisin : Yine kozmetik yasağı öncesi cherryculture'dan almıştım. Rengine aşığım. Yapısı ve kalıcılığı da çok iyi.
Nyx concealer jar - light : Bu ürünü de aldığımdan beri kullanıyorum. Çok hafif ve kolay sürülen bir kıvamı var .


Biraz uzun sürdü sanki bu mim ama güzel oldu bence :) Ben bu mimi adaşım deepbeauty 'ye, dofa 'ya ve undenied 'a yolluyorum ...

8 yorum:

ziba betul dedi ki...

eline saglik canim :) loreal caresse rujlari ben de cok severek kullaniyorum

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Aynen çok seviyorum caresseleri <3

makyajblogum dedi ki...

Canım teşekkürler :* Çok güzel ürünler seçmişsin, Loreal Caresse Shine'lar cidden çok güzel, önümüzdeki yılın favorisi olmayı garantiledi benim için de :) Çok öpüyorum <3

Junkhead dedi ki...

Evet canım aynen :) Sen başta pek sevememiştin,artık favorin olduğuna sevindim hehehh .. Öperim ben dee :-*

Belle Amie dedi ki...

rujlar benimde favorim :))

Benden Bişeyler dedi ki...

gerekli notlar alındı rujlardan bikaçını bende kapıceim:) ellerine sağlık canım <3

Junkhead dedi ki...

Belle Amie,sen de nude rujculardansın demek :)

Benden Bişeyler,sağol canım ;) Bence de bak rujlara mutlaka ..

özge dedi ki...

teşekkürler adaşım yoldan geldim yarında evdeyim büyük ihtimalle benim favorileri görebilirsin:)

Yorum Gönder