17 Kasım 2012

You Instead

   Bu sahne ve şarkı ,biraz önce izleyip bitirdiğim You Instead adlı filmden . Çok hoşuma gitti,sizle de paylaşmak istedim :) Umarım dinlersiniz .. Film festivalde geçiyor .. 2 müzik grubunun solistinin, bir şakayla elleri birbirine kelepçeleniyor . Film bitene kadar müzikler ve doğal,samimi ortam insanın hoşuna gidiyor . Sanki festivaldeki gerçek yaşananlar çekilmiş gibi bir havası var. Başroldeki çocuğun bir de ikizi var . İkizinin bir filmi favorilerim arasındadır,bunun da bir filmini izlemiş oldum . Cool tipler keratalar . Hoş vakit geçirmek ve müzikler adına film izlenebilir. Tavsiyemi de verdim 1 taşla 2 kuş misali . Hadi bakalım :)

2 yorum:

cyborg dedi ki...

Geçen sene ne aramıştım bu filmi. Neyse ki yazın gösterime girdi den ben de izledim.

Film çok sevimli ya, dediklerine katılıyorum. Yapmacık Amerikan romantik komedilerindense böyle filmlerle eğlenmek çok daha güzel:)

Junkhead dedi ki...

cyborg,aynen :) Ben de dün film aranırken tesadüfen buldum atladım hemen :D Seviyorum böyle doğal filmleri .

Yorum Gönder