14 Kasım 2012

Yeni Bospa ganimetlerim

   Bir süredir Bospa'da almaya değer hiçbirşey bulamıyordum . Nazar değirdik diye düşündüm hatta hep :D Bugün bir gideyim dedim ne var ne yok .. Bu güzellikleri aldım geldim :) Az ve öz şeyler aldım,hepsini de çok sevdim ! Özellikle fular ve dantel salaş üst favorim oldu . İçlerinde en pahalısı dantel üst,o da 7,5 tl. hehehh .. Puanlı külotlu çorabı ise görür görmez kaptım . Sanırım 1 tane kalmıştı . Buarada biraz komik oldu biliyorum ama göstermek amacıyla çorapları bacağımda fotoladım hahaa :D Gülmek serbest :)))

   Bu üstte Bershka yazıyor :D


Bu fıstık ise fotoda göründüğünden çok daha güzel . Hele boynumda duruşuna bayıldım,tam benlik !


Bunun penyesi baya hafif ve dandik aslında ama 5 tl.idi ve model ile kedicik çok hoşuma gitti :)






10 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Oh ne güzel. Güle güle kullan hepsini, çok güzeller.

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi,sağol canım :)

çağla deniz dönmez dedi ki...

İyi günlerde kullan canım. Hem cok ucuza hemde guzel parcalar almıssın :)

Junkhead dedi ki...

Çağla,sağol canım evet öyle oldu :D

kızılcık çekirdeği dedi ki...

güle güle kullan canım dantel üst çok güzel gerçekten.
bu pazar bostanlının tam olarak neresinde?

Junkhead dedi ki...

kızılcık çekirdeği, sağol canım ;) Bostanlı pazarı bu meşhur,duymadın mı hiç ? :) Çarşamba günleri kuruluyor. Bostanlı çarşıyı geçince,Vilayetler evi var onun ilerisi :) Kimse sorsan söyler zaten.

kızılcık çekirdeği dedi ki...

duydum canım duydum da, ben biraz karşıyaka özürlüyüm, oralara pek yolum düşmediğinden bilmiyordum nereye kurulduğunu :) teşekkürler :)

Junkhead dedi ki...

Bu taraflara gelirsen kolayca bulursun canım,bulunmayacak bir yerde değil zaten :))

valki dedi ki...

kedicik süppeermişşş =^.^=...güle güle giy canım yeni cicilerini^^

Junkhead dedi ki...

valkicik,çook teşekküüür :-*

Yorum Gönder