13 Kasım 2012

Uzun zaman sonra bir mim :)

   Canımcım 7-24 makyaj beni mimlemiş :) Çoook teşekkür ediyorum ve hemen mime geçiyorum . Sanırım fotoğraflı bir mim olması gerekiyor. Ee ben de çektim birkaç foto :)

- Çantamdaki 5 şey ?

   Dışarı çıkarken çantama koyduğum şeyleri saymadım tabi . Çantamda her zaman olan 5 önemli parçayı seçtim ;) Cüzdanım,naneli sakız (sakızsız asla olmaz:),anahtarlarım (kendi yaptığım anahtarlığımda),sıvı el jeli ve tabi ki aynam :D




- Odamdaki 5 favori şey ?

   Öncelikle laptopum :) Sonra canlarım yavrularım yüzüklerim :D Şirin vosvoslarım ,2-3 sene önce Bodrum Turgutreis'ten aldığım el yapımı lambam ve ojelerim (bunlar sadece bir kısmı :)) .










- Bu ay planladığım 5 şey ?

   Dövme yaptırmak, gereksiz yemeyi biraz kesmek,aklıma gelmiyor,aklıma gelmiyor,aklıma gelmiyor :)

- Almak istediğim 5 şey ?

   Zevkime uygun bulabilirsem siyah bir kaban,Essence Twilight serisindeki 3 koyu renk oje,rahat bol kesim tunikimsi üstler,... 2 şey yine eksik kaldı,aklımda birşey yok yahu ne bileyim hahaa :D

- Beni mimleyen kişiden etkilendiğim 5 şey ?

   Ayselciğimle ilk tanışmamıza vesile olan Layne Staley idi :) Tabi ki öncelikle onun da Layne - Aic sever olması, müzik zevklerimizin hemen hemen aynı olması,şirinliği,canayakınlığı ve sıcak bir insan olması :) 

   Ben de adaşım deepbeauty , canımcım ssdesignbutik ve kontesce ciğimi mimledim gittiii hadi bakalım kızlar :)







7 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Dadlum o yüzüklerin, o minnak arabaların ne kadar güzeller, hemen yapmışsın mimi de teşekkür ederim öperim! :))

Junkhead dedi ki...

Evet valla yapasım geldi hiç üşenmedim hayret :P Muckksss ! :-*

özge dedi ki...

teşekkürler adaşımmm birazdan yapıcam bende:))

nermin dedi ki...

cnm yüzüklerin ne kadar hoşmuş hepsını senmı yaptın yoksa hayran kaldım

Junkhead dedi ki...

nermin,teşekkürler :) Hepsini ben yapmadım tabi ki ama,benim yaptıklarım da baya var içlerinde ;)

*ssdesignbutik dedi ki...

ama fotoğraf lazımıs :) akşama evde çekeyimde ben aynı vosvostan bende de var küçük maviden :)

bende döb
vme yaptırmak ıstıyorumm hedefim bu :))
teşekkür edeirm kuzum

Junkhead dedi ki...

Tamam Senemim,müsait anında yaparsın bekliyoruuum :))

Yorum Gönder