08 Kasım 2012

Taşlardan yüzük yaptım


  Aaah aah yaz günleri diyerek başlayayım ... Yazın Ayvalık'ta kumsaldan birkaç taş toplamıştım yüzük yaparım diyerekten . Bu 2 taş da öylece duruyordu . Hadi dedim yapayım bari bugün :D Daha önce de yüzük ve kolye yapmıştım kumsal taşlarından :) Ojeyle boyadım ikisini de ... Mor olanı daha çok sevdim,diğerinde saçmaladım sonradan biraz :)) Önce ışıltılı bordoya boyamıştım,üstüne de şeffaf mor bir Flormar miracle geçip,kazıdım yol yol .. Ama beğenmedim . Onu asetonla silip,siyaha boyayabilirim . Bakalım ya da başka birşey olur .. Ama morlu olanın şekli de daha güzelmiş,ondan da beğendim duruşunu :)) 










16 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Çok güzel olmuş arkadas. Harika :)

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler Çağla ;) Tam bir diy projesi aslında bu . Herhangi bir taş alıp kendin de yapabilirsin :) Sıkıldıkça da asetonla sil,rengini değiştir hehehh ..

Kozmetik Aynası dedi ki...

Ayyy ne kadar güzel olmuş.Çok hoşumaa gitti ve mükemmel bir fikir :) Güle güle kullan canım bende deneyimm ama beceriksizim biraz :P

Junkhead dedi ki...

Kozmetik Aynası,teşekkürleeer canım ;) Çok basit yahu yapamayacak birşeyi yok emin ol :))

Rocio Otero dedi ki...

que anillos tan bonitos! gran blog!

http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

Junkhead dedi ki...

Hey Rocio Otero ! I don't know Spanish but thank you :))

makyajblogum dedi ki...

Canımmmm çok güzel olmuş, bayılıyorum senin bu yaratıcı DIY fikirlerine :*

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-* Sen de denee :D

AtolyeKedi dedi ki...

Fikirde süper, sonuçta.... Ellerine sağlık. Çok beğendim

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi,çok sağol canım ;)

Ojeperest dedi ki...

çok degişik ve güzel olmuşş

Junkhead dedi ki...

Sağol canıım ;)

bennifer dedi ki...

bi de ojenin markasıyla nosunu ögrensek :)

Junkhead dedi ki...

bennifer,ojenin postunu yapacaktım aslında ama sonra sildim fotoları vazgeçtim :D Son Vanilya Club kutumdan çıkan Alessandro magnetic oje-Luxury rose oluyor kendisi ;) Ben düz sürmek istediğim için mıknatısı katmadım olaya hehehh ..

bennifer dedi ki...

rengi beğendim postuda iyi olurdu aslında şişesini falan görmüş olurduk ya da nerde bulabilecegimizi ögrenirdik tırnaklarında gittikçe daha güzel oluyo bu arada :)

Junkhead dedi ki...

bennifer,çok teşekküür ;) Bu ojeler tam olarak nerede satılıyor ben de bilmiyorum aslında bana kutudan çıktığı için :)

Yorum Gönder