07 Kasım 2012

Superga botlarım geldi

   
   daybuyday.com 'dan bayram öncesi sipariş verdiğim Supergalar bugün elime ulaşabildi . Araya tatil girince de baya gecikme oldu malesef ,ama kendilerine Facebook sayfalarından ulaştım ve neyse ki hemen geri dönüş yapıp ilgilendiler . Ben Superga nolarını hiç bilmediğimden kendi nomu 37 almıştım ama 38 alsam daha iyi olurmuş meğerse. Converselerimde de hep yarım-1 no büyük alırım,öyle rahat ederim çünkü. Bunlar da öyleymiş demek ki .. Dar gelmedi ama tam tamına oldu ayağıma bunlar . Buarada bu modelle ilgili internette hiçbir bilgi ve görsel yok :S Valla kafam karıştı arkadaşlar yaa ... Orjinal mi çakma mı anlayamıyorum da . Hiç çakma gibi durmuyorlar aslında . Supergaların çakması olduğunu da sanmıyorum,hiç görmedim. Ama bu model farklı olduğu için şüphelendim işte . Ayrıntılı fotolarını da çektim,bilen bilir anlar belki diye .. Sizce bunlar orjinal midir,iyi anlayan biri yorum yaparsa çok sevinirim :) Çünkü dediğim gibi,koskoca gugılda bu modelden yok ! Aldığım gün,bunları zımbalayacağımı da söylemiştim. Zaten 45 tl. gibi bir fiyata geldiler . Zımbalamak için biçilmiş kaftanlar :D Hiç vakit kaybetmeden biraz serpiştirdim zımbaları kenarlara ve dil kısmına . Bağcıkları yeni çıkarıp,bağlamıştım . Burun kısmının üstüne de yapmayı düşünüyorum daha sonra . Bağcıkları çıkarmadan olmaz çünkü,üşendim tekrar çıkarıp bağlamaya :) Şimdilik böyleler,bakalım o zaman ? ...















5 yorum:

kontes dedi ki...

Güle güle kullan canımmm :)

çağla deniz dönmez dedi ki...

İyi günlerde kullan canım. Umarm sahte degillerdir. Zımbalar guzel olmus bu arada :)

Junkhead dedi ki...

kontes,sağol canımcım ;)

çağla,teşekkürleer :) İnş.değildir ya çözemedim de valla :D

makyajblogum dedi ki...

Güle güle kullan canım, zımbaladıktan sonra daha da güzel olmuş, sahte değildir umarım O.o sanmam ama...

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-* Evet çok düzdü öbür türlü,biraz daha zımbalanacak,böyle bırakmam :D Valla çözemedim sahte mi orjinal mi yaaa ...

Yorum Gönder