05 Kasım 2012

MUA Undressed far paleti (swatchlarıyla)

   Mua Undressed far paleti tanıtımımla karşınızdayım :) Ben bu paleti genel olarak sevdim . Ama bugün swatchları hazırlarken ,mat olan 2 fardan pek hoşlaşmadım açıkçası . O kadar az renk veriyorlar ki,zaten fotolarda da göreceksiniz . Parmağımı 50 kere farlara batırmak zorunda kaldım renk gelsin diye . O 2 far mat,onların dışında hepsi hafif sedefli veya ışıltılı ama ışıltılar rahatsız edecek derecede durmuyor kesinlikle ;) Üst sıra daha doğal-açık tonlar,alt sıra ise daha belirgin-koyu tonlardan oluşuyor . Ben alt sırayı daha çok beğendim gibi ama üst sırada da beğendiklerim var tabi ki . Haydi bir göz atalım o zaman ... :)

(Fotoğrafları yakından incelemek için yeni pencere-sekmede açın;)





Aşağıdaki fotolarda üsttekiler flaşsız,alttakiler ise flaşlı çekimdir ;)



Ben bu paleti Pellini 'den aldım . Sorunsuz bir alışverişti. Mua ürünleri ve diğer ülkemizde satılmayan ürünlerden almak için Pellini'ye göz atabilirsiniz ;)



8 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Naked paletinin renklerine benziyor kuzum, iyi günlerde kullanasın:*

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum :-*

audrey dedi ki...

bu palete bayılıyorum ben de hatta naked paletin neredeyse bire bir aynısı olduğunu gördüğümden beri paleti almaktan bile vazgeçeceğim neredeyse..

Ayşen Aynadakikedi dedi ki...

naked2 paletle ne kadar benzeşiyor renkler. aslında o kadar da kötü durmamış swatchlarda. zaten doğal tonlar. far bazıyla denedin mi canım?

bu arada yorum gönder butoununa basınca yeni bir reklam penceresi açılıyor haberin olsun.

Junkhead dedi ki...

audrey,evet çok güzel palet ;)

Ayşencim,evet Naked ile çok benzeşiyormuş aynen . Bazla denemedim ama fazla fark olmaz gibi çünkü renk parmağıma bile zor geldi,gözü bırak :D Bende açılmıyor pencere yav alla allaaa ..

Rainbow Gatherer dedi ki...

mua son günlerde tüm yabancı bloglarda gördüğüm bir marka ve çok ucuzmuş ingilterede. her ürünü 1 pound yani 3 tl, far paletleri de 3 pound. ama ne yazıkki ülkemizde yok :/ bu senin seçtiğin palet cok kullanıslı renkleri flan. guzel guzel kullan, buarada blogun coook gzuel seni takibe alıyorummm =)

tini tani dedi ki...

Hi, honey! You have a great blog, very interesting and you are very beautiful! I'm your new reader! If you do not mind, I'm waiting for you in my blog!))))

http://tini-tani.blogspot.ru/
eFoxCity

Junkhead dedi ki...

Rainbow Gatherer,sen zaten benim takipçim değil miydin yahu :)) Sen ilk bana yorum yazmıştın da ben senin bloga öyle gelmiştim hatta zamanında . Neyse :)) Evet ya MUA çok ucuz bir markaymış,bu far paletleri 4 pound mu neymiş orda :( Teşekkürler !

tini tani,thanks for your nice thoughts ! ;) I'm coming to check out your blog now :))

Yorum Gönder