04 Kasım 2012

Mua far paletiyle ilk makyajım

   Yeni aldığım MUA paletini kullandım dünkü makyajımda :) Farların yapısı harika,sürümleri de çok kolay . Çoook sevdim ! Kullandığım ürünleri son fotoda gösterdim . Paletteki renklerden işaretlediğim sağdakini göz kapağıma,soldakini de kaş altıma sürdüm .






Buarada paletin sağ tarafında Rival de loop ambalajındaki aslında NYX concealer oluyor :) NYX'in kabından parmağımla almakta çok zorlanıyordum biraz dar olduğu için,ben de bu kaba aktardım kolay kullanım için :D





9 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Zaten palet şahane gözüküyordu, uyguladığında da çok güzel durmuş dadlımm beyaz tenlisin ya sana gidiyor böyle renkler:)
ayrıcaa nyx allığın rengi ne güzel gözüküyor öyle:*

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Evet palet harika valla,o allığı ben de pek severim .Bayadır kullanmıyordum,denk geldi ama çooook hafif renk veriyor bende bile,4-5 kez fırçayı batırmam gerekiyor :))

makyajblogum dedi ki...

Canım çok yakışmış, far paletindeki renkler cidden çok güzel <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,evet süper renkler gerçekteeen <3 :))

Melal dedi ki...

Canım makyajın çok güzel olmuş.
Bu arada blogumdaki çekilişime beklerim bende MUA far paleti hediye ediyorum.:)

http://morrmenekse.blogspot.com/2012/10/ilk-hediye-cekilisim.html

sequins from life dedi ki...

şöyle şu renklerde bir far paleti bulamadım .. en kısa zamanda edineceğim :)

Junkhead dedi ki...

Melal,teşekkürler canım ;) Çekilişin de hayırlı olsun .

sequins from life,umarım bulursun istediğin gibi palet ;)

★nasli_ dedi ki...

Uuuu hatun süper olmuşsun!

Junkhead dedi ki...

Nazlıcancan sağol yavruum :-*

Yorum Gönder