21 Kasım 2012

Mimlere devaaam :)

   7-24makyaj yavrum beni yine mimlemiş(az kalsın taglemiş diyecektim hahaa:) . Ben de bugün fotoları çektim ve yapıyorum . Zaten çok kısa ve öz bir mim olmuş bu . Haydin o zaman başlayalım ..

   Favori 3 ürün ?




   Aslında 3ten fazla favori ürünüm varmış. Onu farkettim ama önceliklerim şuan için :
- Maybelline define-a-lash rimel : Bu rimeli senelerdir kullanıyorum ve diğer rimeller garip geliyor bundan sonra :D Çok fazla alıştım kendisine <3 Üretimi bir gün biterse çoook üzülürüm herhalde. Bitirip bitirip aldığım nadir ürünlerdendir .
- Golden Rose perfect shine ruj - 218 : Bu ruju da son zamanlardaki makyaj postlarımda gördünüz ;) Alırken bile içime doğmuştu onla aşk yaşayacağım hehehh .. Özellikle bu yaz başından beri deli gibi kullanıyorum . Gördüğünüz üzre ilki az kaldı . Yedeğini de aldım çift fotoladım :D Fiyatına göre yapısı harika bence ! Yumuşacııık,dudaklarımı hiç ama hiç kurutmuyor . Kokusuna zaten ayrı bayılıyorum . Kalıcılık da orta seviyede . Renk bence benle bütünleşiyor. Bu ruju ne zaman sürsem beğenildi,çok yakıştırıldı bana. Demek ki doğru seçimler yapıyorum :)
- Flormar Terracotta mat far - M108 : Bu farı alırken görevli kız önermişti. Normalde hiç sevmem böyle başıma üşüşüp ürün önerilmesini ama bu sefer,sonradan kıza içimden teşekkür ettim :D O ara indirim vardı 17 tl.ye falan almıştım . Aldığımdan beri bunu da deli gibi kullandım . Tüm göz kapağıma ve kaşaltıma uygulamayı çok seviyorum. Yapısı ve kalıcılığı çok iyi . Kullan kullan bitmez oohh :))

   Aldığıma pişman olduğum 3 ürün ?




   Biliyor musunuz ya 3 ürün bulamadım :D Pişman oldum diyeceğim kadar kötü birşeyler almamışım sanırım ya da olanları attım ,verdim . Ortada yok :)) Seçe seçe Diadermine makyaj temizleyiciyi seçtim mecbur olarak. Onu da övülüyor diye aldım zamanında,sonra bir kere kullanıp kenara attım. Rimeli çıkarmıyor bile diyebilirim . Rimel konusunda temizlemesi rezaletti bence :/ Başka da bir ürün ekleyemedim bu soru için .
   2 ürün eksik kaldı diye ,2 favorimi daha söyleyeyim madem dedim kendime kıyak geçtim :)




- Flormar oje - 313 : Bu ojeyle arkadaşlığımız henüz 15-16 yaşlarımdayken başlamıştı . Bu kadar eskiden bana kalan tek demirbaş ürünüm oluyor yani kendisi :D Eklemesem ayıp ederdim .
- Flormar ultra black göz kalemi : Bu kalemi de çok seviyorum her ne kadar aşırı kalıcı olsa,temizlerken biraz zorlasa da .. Verdiği siyahlık ve kolay sürümünü seviyorum. Bu da bitirip sürekli aldığım siyah göz kalemimdir ;)

   Umarım bu post hoşunuza gitmiştir. Ben sevdim,güzel oldu :D Ben de bu mimi AtolyeKedi , makyajblogum ve deepbeauty arkadaşlarıma gönderiyorum :)




7 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Ay yapmış yirim:*

Diadermine göz temizleyicisinden de bende de var bi de indirime girdi diye 2 tane almıştım:( biri bitti çok şükür diğerini de yeni açtım cidden savaş veriyorum çıkarırken makyajımı:/

Junkhead dedi ki...

Yaptım tabiii :P Di mi ya acaba dedim bende mi sorun,sevmedim bu Diadermine'i. Demek cidden kötüymüş :D

özge dedi ki...

teşekkürler canım,bakalım pişman olduğum 3 ürün bulabilecekmiyim:)

makyajblogum dedi ki...

Canımmm çok tşkler...en kısa sürede yapacağım :*

AtolyeKedi dedi ki...

Canım teşekkür ederim mim için. Bu gün görüp hemen yaptım....

dofa dofa dedi ki...

diadermine cidden felaketti.
flormar'ın şu mat farından ben de mi alsam ki acaba çok güzel duruyor. yoksa balm'ın meet matte'ını mı alsam sadece. O_O
göz kalemini de bir türlü alamadım hala. elimdekiler azalsa da denesem artık değişik siyah kalemler.

Junkhead dedi ki...

dofacım, valla Flormar farı kesinlikle al derim,vazgeçilmez ürünlerinden olacak söyleyeyim :) Mat diye geçiyor ama aslında mat değil,sürünce çok hoş bir canlılık aydınlık katıyor. Işıltısı,pırıltısı yok yani öyle .

Yorum Gönder