23 Kasım 2012

Maybelline define-a-lash rimel (önce-sonra:)

   Bugün rimel sürerken kafama esti,hadi dedim size vazgeçilmez rimelimin bendeki etkisini göstereyim :) Maybelline define-a-lash benim senelerdir yegane rimelimdir. Hep söylerim zaten,makyaj postlarımda da dikkatinizi çekmiştir. Bu rimele o kadar alıştım ki ,başka rimel alıp deneyince sevemiyorum :D Hem doğal duruyor,kirpikleri yapıştırmıyor,hem de uzatıyor . Dolgunluk verdiğini söyleyemem çünkü pek vermiyor :) Ama bana diğer özellikleri kesinlikle yetiyor. Rimelsiz çıplak kirpiklerimi gördüğünüz gibi gayet sıradan yani öyle uzun kirpiklerim yoktur :) Ama bu rimeli sürünce harika görünüyorlar ,bayılıyorum ! Hadi o zaman mucizeye bakalım ..Buarada benim kullandığım pembe ambalajlı olan. Eskiden yeşil olanı kullanıyordum,pembe çıkınca ona devam ettim. İkisi arasında pek fark yok bence :)

                                                      Rimelsiz       



Maybelline define-a-lash rimel ile





7 yorum:

Nerwen dedi ki...

son makyaj postundan sonra bu rimeli defterime not etmiştim. üstüne bir de bu postu yapmişsin. almak farz oldu. deneyeceğim

Burcu BAYRAM dedi ki...

kahretsin ben rimel süremiyorum. :D Çünkü sürersem öcüye dönüyorum hemen, gözlerim çok iri kirpiklerim de uzun rimel sürünce filmlerdeki cadılara benziyorum. :D ama sana çok yakışmış :]

Junkhead dedi ki...

Nerwen,al kesinlikle ! ;) Harika bir rimel .

Burcu, ee hiç şikayet etme işte ne güzel uzun kirpiklerin varmış :D

MelonunOjeleri dedi ki...

Ahh bende çok severek kullanıyodum kayboldu gitti :(

Tam anlamıyla suyadayanıklı 44516 tane rimelim bitince geri dönücem :)

Junkhead dedi ki...

Nasıl kayboldu gitti yahu :D İşte bir sürü rimel almanın zararları :))

sevda s. dedi ki...

Güzel görünüyormuş, beğendim. Azıcıkta dolgunluk verse süper olurdu değil mi? benim yana yakıla aradığım şey dolgunlukta :(

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,ama dolgunluk veren rimellerin hemen hemen hepsi kirpikleri yapıştırıyor :( Bu çok doğal duruyor,hele kahverengisi karşıdan anlaşılmaz bile :D

Yorum Gönder