25 Kasım 2012

İlk videom huzurlarınızda :)

  Dün bahsettiğim gibi bugün sürpriz olsun dedim ve ilk videomu çektim arkadaşlar :D Gerçi umduğum kısalıkta olmadı,şaştım kaldım . Ben en fazla 10 dk. falan sürer diye düşünürken 28 dk. sürdü :S Bir de zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım,15 dk.olmuştu ve makinanın hafızası doldu . Mecbur tabi,onu pcye aktardım sildim. Sonra devam ettim videoyu bitirdim. Böylece 2 parçaya bölünmüş oldu. Ardarda izleyeceksiniz artık :) Sanırım ilk denememden dolayı biraz ağır ve durarak konuşmuşum . Ondan bu kadar uzadı kanımca . Kusuruma bakmayın lütfen :) İnsan kendi kendine konuşuyor gibi hissediyor zaten hehehh .. Umarım hoşunuza gider. Video çekmeye devam edeyim mi,et diyorsanız da video içerikleri ne olsun fikirler verirseniz çoook mutlu olurum . İlk videonun konusu ise , severek kullandığım ve sürekli aldığım kozmetik ürünleri oldu . Buyrun bakalım :) Buarada youtube'ta blogum ve bu videolar için ayrı hesap açtım . Abone olabilirsiniz isterseniz .




  2. parçayı video olarak ekleyemedim . Link olarak veriyorum,ordan devam edersiniz ki zaten videoyu youtube üzerinden açarsanız diğer parçayı da kanalımdan izleyebilirsiniz ;) Yorumlarınızı bekliyorum hadi bakalım ...

             Videonun 2. parçası :)

11 yorum:

uzunincekivircikk dedi ki...

Ayy ses tonun ne güzelmiş senin. ama hiç böyle bir ses tonu beklemiyordum senden. Nedense daha ince bir ses tonu yakıştırmıştım sana allah allah şaşkınlık içindeyim :D sesin gerçekten çok dinlenir bir havada :) uzun süre dinleyebilirim seni iihihi

Junkhead dedi ki...

Ay canım benim çok sevindim hehehh :D Bu videoda çok ruhsuz konuşmuşum gerçi,normalde gayet bağırarak konuşan bir insanım hahaa :))) Neyse ki ses tonum fena değil :D

*ssdesignbutik dedi ki...

amanın amanın morindrellam ne şeker bir sesin var senin öyle :)

Devam et videolara isteriz isteriz :)

flormarın o farı var ya ilk gösterdiğin m numarası kaçtı unuttum bende de var süper kurtarıcı

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol yavruuum :)) Hehehh :D Evet Flormar M108,o far acayip kurtarıcı dediğin gibi . Tamam o zaman çekmeye devam edeyim :)

AtolyeKedi dedi ki...

Videoiyi olmuş canım, beğendim.
Golden rose ruju hafta sonu çok aradım şimdilik bulamadım ama çok kararlıyım :)

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi,sağol canım sevindim beğenmene :D Ruju umarım bulursun,umarım sana da yakışıır çünkü harika bir ruj :))

Matruşka dedi ki...

muzık eglencelıymıs :-p yuzuge bayıldım benımde yılanlı var guzel duruyor bu tarz yuzukleR.....
urunler guZelmıs ıyı gunlerdeekullan, çekılıse katılabıluyormu?? sosyal hesabı olmayanlar da benım hcbırseyım yokta ama hedıyelerınde cok şekeR napıyım kızz dayanamadım :D

Junkhead dedi ki...

Matruşka,teşekkürler :)) Yılanlı değil aslında spiral gibi bir şekli var,ben de çok seviyorum hehehh..
Blog,facebook ya da twitter üçünden birinin olması lazım çünkü öbür türlü diğer arkadaşlara haksızlık olur onlar duyurdukları için . Herkese eşitlik sağlamak amacıyla durum bu ;)

çağla deniz dönmez dedi ki...

Ellerine saglık tatlım. Gayet başarılı olmus video. Senin de farkettigin gibi biraz daha hızlı konuşursan daha da guzel olacak. Sevgiler :)

Junkhead dedi ki...

Çağla,sağol canım :) Bir dahakine konuşmama dikkat edeceğim evet :D

Matruşka dedi ki...

yok gordum o sekıl oldugunu oradanda ben sevıyorum yılanlı demek ısdedım ..
hımm anlıyorum hklsn kndınce tbı piki bakalım ole olsun...

Yorum Gönder