24 Kasım 2012

İlk Markafoni siparişim :)

   Daha önce Markafoni,Limango ve Trendyol sitelerinden hiç alışveriş yapamamıştım . Sadece göz gezdiriyor,iç geçiriyordum beğendiğim şeyler olunca :)) Sebebi ise,kredi kartımla ilgili sorun yaşıyordum. Ödeme esnasında güvenlik muhabbetine şifre falan soruyordu,sanırım şu "3d secure" denen şey .. Ben de bankayı arayıp şifreyi almadığımdan alışveriş yapamıyorum . Biraz önce Markafoni'de dolanırken,Kakao adlı markadan birkaç parça beğendim. Bu kış giyebileceğim rahat,salaş triko tunikler arıyordum. Mağazalara bakınca bulamadım nedense :/ 2 tane attım sepete denemek için bakalım olacak mı diye :D Bir de baktım ki siparişi vermişim hahaa .. Sevindirik oldum tabi . Bu cicileri aldım :)) Çok hoşuma gittiler ,özellikle siyah olan <3






14 yorum:

Back to Black dedi ki...

şimdiden güle güle eskit bebeğim tam senlik ciciler almıssın öpüyorum :)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum muckss :-*

uzunincekivircikk dedi ki...

Evet ya çok hoş güle güle kullan canım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;)

j.d. dedi ki...

Ne güzelmiş cidden siyah olan!! ♥

makyajblogum dedi ki...

güle güle giy canımmm :*

Junkhead dedi ki...

j.d.,evet di mi siyah çok hooş <3 25er tl.ye geldiler :D

Junkhead dedi ki...

makyajblogum,sağol tatlıım :-*

çağla deniz dönmez dedi ki...

Çok güzeller canım, en yakın zamanda kavuşursun inşallah :)

Junkhead dedi ki...

Çağla,sağol canım ;)

sevda s. dedi ki...

Güle güle giy, siyah olanı ben de sevdim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Elime geçtiklerinde,siyahı giyip üstümde de fotolayayım bari ehehh ..

Rimelli Kız dedi ki...

Heey bunlar senin için üretilmiş olmalıı :D Şimdiden güzel günlerde giymen dileği ile ..

Junkhead dedi ki...

Rimelli Kız,sağol şeker :D

Yorum Gönder