10 Kasım 2012

Golden Lady kokulu oje - Strawberry(10)

   
   Golden Lady'nin kokulu ojelerini bir parfümeride bulup 3 tanesini seçmiştim. Bu 10 numara çilek kokulu olan da onlardan biri ;) Normalde açık tonda kırmızı ojeleri sevmem ama çilek kokusunun hatrına alayım demiştim . Renk de çok kötü değil gibi sanki,hmm ? Şeker kırmızısı gibi bir tonu var hehehh .. Tırnaklarım da çok uzadı yine buara . Uzun tırnağa kırmızı ojeleri yakıştırdığım için sürmek istedim . Bu ojelerin kıvamı baya yoğun . Tek katta opak oldu aslında ama ben heeer zamanki gibi 2.katı da döşedim :) Golden Lady ojeleri genel olarak seviyorum . Nadir de olsa bazılarının kıvamları daha farklı olabiliyor ama . Koku olarak tam tamına çileği andırmasa da,çilekli şeker-sakız gibi bir kokusu var bence ;) Fotoğraflar flaşlıdır .













14 yorum:

GüzelGül dedi ki...

bayildim canim yaa harika bir renk tonuu kokulu olmasida cok iyi:)

Mein Blog/Blogum

Junkhead dedi ki...

GüzelGül, sağol canım ;) Evet çok cici bir kırmızı tonu :D

kontes dedi ki...

Kokulu oje hiç sevmiyorum :/

Junkhead dedi ki...

Eneee niye sevmiyorsun kız :D Elini burnuna yaklaştırmadığın sürece koku zaten gelmiyor ve 2.güne azalıyor iyice zaten :)

kontes dedi ki...

Başımı ağrıtıyor kokuları. Bir de sanki (misal çilek kokulu) çilek yemişim de elimi yıkamamışım gibi his veriyor. Uyuz oluyorum :D

Junkhead dedi ki...

:D :D Bana o kadar ağır gelmedi bu çileklinin kokusu yav,değişiyor herhalde .

kontes dedi ki...

Bu markayı denememiştim de Pastel'in çikolusu fenaydı... Başka da almadım,almam :D

Junkhead dedi ki...

Evet bak Pastel'in çikolusu baya ağırdı . Ben onu sürdüğümde ilk gün alışamamıştım. Durmadan "alla allaaa bu koku da nerden geliyor acaba" diye düşünüyordum :D Bu öyle değil ya ona göre baya hafif,meraktan alıyoruz işte :)))

özge dedi ki...

bu ojeler benim karşıma hiç çıkmıyor yahu gösterip gösterip durma adaşımmmm:)))

Junkhead dedi ki...

Hahaa kıyamam sanaaa :) Valla benim de tesadüf hep gittiğim parfümeriye getirmişler. Ordan kapmıştım :D

Burcu BAYRAM dedi ki...

Yalnız yüzükte gözüm kaldı O.o :D

Junkhead dedi ki...

Burcu,o yüzüğümü ben de çok severim :D

msblueblack dedi ki...

gayet güzel rengi cnm. bir de ben bu golden lady ojelerde acayip kuruma sorunu yaşadım 8-10 tane aldım kokulusundan ama kurumuyor arkadaş kurumuyor bende mi, sorun var anlamadım sende öyle oldu mu?

Junkhead dedi ki...

Ben kuruma sorununu hiç hatırlamıyorum canım, oldu mu öyle birşey :D Dikkat etmemişim ya :))

Yorum Gönder