07 Kasım 2012

Flormar tekli farlar (swatchlarıyla)

   Elimde tamı tamına 10 tane Flormar tekli var varmış :) Ben de dedim bir swatchlayayım hepsini tanıtayım . Aslında blogumu ilk açtığım zaman öyle bir tanıtım yapmıştım ama fotoğrafların görüntü kalitesi kötüydü o zamanlar . O yüzden şuan son eklenmiş farlarla birlikte daha güzel bir post hazırlamak istedim. Yalnız ,farlardan çoğunun nosu silinmiş-yırtılmış . O yüzden netten renklerine bakarak tahminen yazacağım bazılarını malesef .. :/ Kusura bakmayın artık .

   Ben bu farların yapısını çok beğeniyorum. Hiç bir olumsuz şey bulamıyorum söyleyecek :) Kadife gibi yapıları var ve gayet kalıcılar . Ayrıca kullan kullan senelerce bitmez bunlar :D Buarada turkuaz gibi olan rengi unutmuşum ilk fotoları çekerken . Garibimi sonradan kattım içlerine . Onun foto ve swatchı da tek başına oldu o yüzden hehehh ..



Farkettiğiniz gibi 3 ayrı tonda mor farım var :) Önce onlara ve pembeye göz atalım ..

Siyah ambalajlı olan "metallic" serisinden bir far . Bana nedense az renk veriyor gibi geldi,hiç kullanmadım şuana kadar . İçlerinde en eskileri en soldaki mor ,onu baya sömürmüştüm zamanında. Harika bir tondur <3





Swatch fotolarında üst kısımlar flaşsız,altlar flaşlı çekim .

Soldan sağa sırayla : 08,11, A007(metallic),nosu silinmiş,sitesinde de bulamadım :/


Toprak tonları ve siyaha geçelim .. Bunların içinden de yeşil ve kahve her ne kadar harika tonlar olsa da,az kullandığım renkler olduğu için onlar yeni gibi duruyor gördüğünüz gibi :) En çok kullandığım soldan 2. bu grupta da . Çok kurtarıcı bir fardır benim için . Ten rengi olan da tamamen mat bir ten rengi . Hiç far yokmuş görüntüsü yaratmak için biçilmiş kaftan ;)


Soldan sağa : 16, 014, bulamadım noyu,10, 04


Son olarak da çok canlı bir renk olan 20 numara ;)



 Ben bu farları herkese tavsiye ederim ;) Çok çeşitli renk seçenekleri ve yumuşacık yapılarıyla almaya değerler kesinlikle .








7 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Ben Flormarı çook seviyorum kuzum, fiyatına göre gayet pigmentli farları var maşallah sende benim gibi her rengini almışsın:) İyi günlerde bitir dicem de bitmiyorlar ki:)

*ssdesignbutik dedi ki...

hepsi şahanee ama sondaki süper!! ayrıca flormarın tekli farları iyi bunları seviyorumm

AtolyeKedi dedi ki...

Teşekkürler, çok iyi oldu. Benim aradığım bir renk vardı sayende hangi marka ve numara alacağımı biliyorum :) Tekrar teşekkürler

yıldız dedi ki...

en güzelini en çok kullanmışsın;)mürdüm tonu mu o banamı öyle geldi

Junkhead dedi ki...

7-24makyaj,sağol yavruum ;) Evet ya bitmez bunlar aynen :D Gözümüz doymamış işte yapacak birşey yoook :))

ssdesignbutik, canım evet ben de çok seviyorum bu farları :D Hiçbir kötü yanları yok bana göre .

AtolyeKedi, yardımcı olduysam ne mutlu :))

Junkhead dedi ki...

yıldız,yok mürdüm denemez pek :) Patlıcan moruna kaçan yanar dönerli bir mor kendisi :D

özge dedi ki...

bu farlar hakkında bende kötü bişey diyemem gerçekten kullanışlılar..

Yorum Gönder