20 Kasım 2012

Essence - Stuck on you(134)


   Essence ojelerimden son aldığım Stuck on you ile buradayım ;) Geçenlerde sürüp fotolamıştım. Bugüne kısmetmiş postu da . Tabi ki çok beğendim ! Koyu bir mor tonu,içinde minicik belli belirsiz ışıltılar var ve ojeye parlaklık katıyor hafif . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Buarada bileğimdeki düz siyah bir zincir ;) Bir blogta yabancı bir video paylaşımında aldım bu taktiği ,çok hoşuma gitti ben de denedim hemen :D Uçları birleşik herhangi bir zinciri bileğinize dolayıp,gergin olacak şekilde 2 parmağınıza geçiriyorsunuz ve ortaya böyle bir sonuç çıkıyor . Ben zincir detayını eskiden beri çok sevdiğim için bu şekilde kullanmak hoşuma gitti ama keşke kış gelmeden,uzun kolluları giymeden keşfedeymişim . 











2 yorum:

audrey dedi ki...

ben de bugün bunu sürüp üzerine de havyar manikür yapmıştımm.. güzel olmuştu..

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok güzel bir renk,tam kış rengi.

Yorum Gönder