05 Kasım 2012

Eski dostlarım,rozetlerim :)

   
   Lise başlarından başlayıp birkaç sene boyunca rozet aldım,topladım her gördüğüm yerden :) Hiçbirini de hala atmadım,saklıyorum . Bu yaşıma gelmiş de olsam,ara ara çanta-ceketlerime takıp halen de kullanıyorum :)) Hatta korkunç palyaçolu olanı kaybetmiş,çok üzülmüştüm zamanında. Aynısını bulup tekrar almıştım. Rozetlerim bazen düşer,kaybolurdu . Nası üzülürdüm düşürmüşüm diye hahaa .. Kendimi bu rozetlerle ifade ederdim bir zamanlar ... İlk üçlüye dikkat ,hepsi de birbirine benzer cümleler :P Evet tam olarak ben öyle bir insanım,beni sadece o 3 rozeti okuyup tanıyabilirsiniz kısmi olarak hehehh .. Var mı aranızda ,zamanında rozet takıntısı olup benim gibi toplayıp,hala atmayanlar-kullananlar ? 









1 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Bende sürekli rozet arardım. Bulduklarımı hemen alırdım. Bir sürü olmuştu. Okul etegime falan takardım :) Simdi pek kalmadı o hevesim.

Yorum Gönder