20 Kasım 2012

Dünkü makyajım

   Buaralar estiler bana,makyaj postları yapmaya başladım :) Umarım bu değişiklik hoşunuza gitmiştir . Bu Maybelline color tattoo farı ilk kez sürdüm . Bende bir de Immortal charcoal rengi var ve onu daha çok seviyorum tonundan dolayı. Bu ise hepinizin bildiği üzere Permanent taupe adlı renk. Grimsi bir sütlü kahve tonu kendisi. Bu farlar gerçekten süper performans veriyor fiyatına göre. Keşke diğer güzel renkleri de Tr.ye gelseydi de alsaydım diyorum peeh .. :/ Kullandığım ürünler genelde aynı farkedersiniz ki pudra-rimel-concealer bunlardan vazgeçmem daha bir uzun süre sanırım :)









3 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

eline sağlık,güzel görünüyor:)

AtolyeKedi dedi ki...

aa bu rujda çok yakışmış. Yok ben taktım senin rujlara...

Junkhead dedi ki...

kozmetikperisi,sağol canım ;)

AtolyeKedi,teşekkürler :) Geçen beğendiğin ruj ile bu ruj favorilerim zaten son zamanlarda hep bunları sürüyorum. Yakıştırdığına göre demek ki ruj seçimlerini doğru yapıyorum hehehh..

Yorum Gönder