14 Kasım 2012

Doğalötesi pazar makyajım :)


   Bu makyaj benim en pratik ve doğal makyajlarımdandır :) Makyaj yapmak istemediğim zamanlar genelde böyle çıkarım . Mesela bugünkü gibi, bize 8 dk. yürüme mesafesi olan Bospa'ya giderken :) Yine ten makyajım yok burada. Gözlerimde ise önce Nyx concealer jar,sonra Maybelline dream mat pudra kullandım .Son olarak ise Flormar terracotta mat far M108i tüm göz kapağıma uyguladım . Alt kirpik diplerime de aplikatörle yine M108den geçtim ince bir şekilde ;) Rimelim her zamanki gibi Maybelline define-a-lash pembe ambalajlı olan. Dudaklarımda favori rujlarımdan Golden Rose perfect shine - 218 var . Allığım ise Flormar pretty P116nın açık pembe tarafı . Ürünlerin fotosunu çekmemişim,o yüzden yazdım tek tek .








11 yorum:

itsbea dedi ki...

cnm bu ton sür ruju bence hep:).ok güzel olmus

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Zaten yaz başından beri sürekli bu ruju kullandım :D Az kaldı hatta,yedeğini bile aldım . Çok seviyorum :)))

★nasli_ dedi ki...

Benim de en en en en en en en sevdiğim makyaj buu!!!
Çok iyi.
Yaşasın sadelik&doğallık <3

Junkhead dedi ki...

Nazlıcancan, bana göre fazla sade ama seviyorum aynen :D Normalde koyu göz makyajları tercihim tabi ki :))

özge dedi ki...

maskaran ne güzelmiş yada kirpiklerin çok güzel upuzun..

Junkhead dedi ki...

Adaşım,sağol :) Benim kaç senelik vazgeçilmez maskaram Maybelline define-a-lash :))

hera dedi ki...

doğallık en iyisi her zaman :)

Dilek dedi ki...

Ten makyaji yapmaktan ben de hoslanmiyorum ama mecbur kapatici & pudra ikilisini kullanmak zorunda kaliyorum :D benim kurtarici makyajim da acik renk far, goz icine surulen duruma gore siyah-kahve-lacivert ya da yesil kalem ve seftali tonu ruj oluyor : D
Not: keske kirpiklerim senin gibi kivrik olaydi, masallah diyorum :D

Junkhead dedi ki...

Dilek,teşekkürler :) Aslında kirpiklerim kıvrık değildir,bir aşağıda bir yukarda karışık olanları bile var ama rimel sağolsun hallediyorum :D Yazın ten makyajı hiç yapmıyorum ama kışın ara sıra sırf pudra ya bb cream kullandığım oluyor. Ten makyajı bana hep fazlalık gibi gelmiştir ne bileyim ..

Kozmetik Aynası dedi ki...

Ayyy seninn kirpiklerinii yesinlerr ne de güzel olmuşsun canımm :) Sade makyajj süperr olmuşş

Junkhead dedi ki...

Kozmetik Aynası,sağol canımcım :) Açık renk far sürünce rimelin güzelliği daha çok ortaya çıkıyor tabi kirpiklerim ondan dikkat çekiyor hehehh ..

Yorum Gönder