17 Kasım 2012

Bir makyaj daha :)


   Bu sefer de dünkü makyajımla buradayım arkadaşlar :) Buaralar tekrar göz üstüme eyeliner kullanmaya başladım. Özlemişim :) Üşengeçlikten yapmıyordum bir ara hehehh .. Gözlerime ağırlık verince,yine dudaklarımı doğal tuttum tabi ki . Buarada makyajı yaptığım sıralarda hava kararmaya yakındı. Fotoları pencere önünde çekmeme rağmen ancak bu kadar aydınlık çıkabildi . Foto renklerinde sanki farklılık var gibime geldi de neyse artık yapacak birşey yok :) Ayrıca bu Loreal rujumla aşk yaşamaktayım . Çok sevdim kendisini,bitirdikçe alacağım bir ruj oldu . Artık her koyu göz makyajımda elim buna gidecek gibi hehehh.. Son fotoda ise kullandığım ürünler . Yine ten makyajı yapmadım .







 Buarada soldaki Rival de loop kabındaki aslında Nyx concealer oluyor :) Bir postumda daha belirtmiştim . Kendi kabı çok dar olduğu için buna aktarmıştım . Flormar ise dipliner,eyeliner çok ince gelir bana o yüzden eskiden beri hep dipliner kullanırım ;)





15 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

dadlum çok yakışmış makyajın:)
ayrıca allığın markası ne yahu şahane gözüküyor:)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum :-* Allık Cecile terracotta 02 no ;) Ben de çok severim kendisini hehehh ..

Samira's Life and Style dedi ki...

selam bloğunu yeni buldum :)

seni de bloğumdaki çanta çekilişine davet etmek isterim :)
http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

uzunincekivircikk dedi ki...

Bir gün de sadece üste sürsen de gözlerinin altına ve içine kalem sürmesen nasıl durur acaba sende çok merak ettim ha:)

Junkhead dedi ki...

Ayy canım ben o şekilde hiç yakıştırmam kendime :D Alta mutlaka sürmem lazım,öyle alışmışım senelerdir :)) Sırf üste sürersem büyük bir boşluk hissederim hahaa

uzunincekivircikk dedi ki...

Ben de hiç alta sürmem. Küçük olan gözlerim iyice küçülüyor sonra :P Allahtan iri gözlere sahipsin.

Junkhead dedi ki...

Evet göz şekliyle de alakalı tabi :) Hem alt hem üste sürmek gözleri küçültür normalde ama bende pek fark olmuyor o açıdan rahatım .

AtolyeKedi dedi ki...

Uff ya.... hangi ruju sürsen güzelduruyo sende görüpgidip bakıyorum sendekigibi dursa alıcam ama nerdeee hiç yakışmıyorlar, alamıyorum :(
Çok yakışmış

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi,çok teşekkür canım ama büyük laf etmişsin :D Hangi ruju sürsem yakışmıyor :)) Tenine uygun nude ruju bulmak çok önemli işte,ben bulana kadar canım çıktı :D Bana yakışan sana ya da bir başkasına yakışmayabiliyor o yüzden.

özge dedi ki...

bebişimmmm çokkkkkk beğendim. Loreal rujunu sevdin demek, ya bende hala her gördüğüm nude ruju alma derdindeyim:)

Junkhead dedi ki...

Özgecim,teşekküüüür :) Evet ya demiştim ya bu seriyi sevdim diye de zaten,rengi de ayrı sevdim hatta bayıldım hehehh :D Artık nude ruj,hatta ruj almayı düşünmüyorum :))

*ssdesignbutik dedi ki...

bende dipliner kullanmayı seviyorum. Çok güzel olmuş makyaşın hem üste dipliner hem alta kalem çekince gözler süper oluyor :))

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol yavrum :)) Evet benim klasik makyajım bu şekildedir zaten :D

Selen dedi ki...

rujun ismi ne

Junkhead dedi ki...

Selen,ruj Loreal Caresse - Seductive beige ;)

Yorum Gönder