15 Kasım 2012

5 adet ruj satıyorum !

   Arkadaşlar,elimde olan ve hiç kullanmadığım,kullanmayacağım 5 tane ruj var . Öyle duracaklarına,satışa koyayım istedim. En azından birileri kullanır,işine yarar diye ;) Hepsi de 1-2 kez denenmiş ve swatchlanmıştır . Onun dışında kullanılmamıştır . Hem flaşlı hem flaşsız ,swatchlarıyla fotolarını çektim renkleri iyice görebilmeniz için . Tek tek de alabilirsiniz ama o zaman kargo size ait olur . Eğer 3-5 arası alacak olursanız kargo bana ait . Hepsini toplam 45 tl.ye bırakırım . Tek tek alacak olursanız da The Balm 15,Alterra 5,diğerleri 10 tl. olur .

   Soldan sağa sırasıyla : The Balm-Classified,Cecile matte-01,Avon-Nude perfection,Rossmann Alterra-Bronze met.04,Flormar pretty-P306

   Satın almak isterseniz junkheadinpurpleland@hotmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. Ödemeleri havale yoluyla alacağım . Ptt kargo ile yollayacağım . Kargo size ait olunca,ruj ücretiyle beraber hesabıma yatırırsınız. 








2 yorum:

Selen dedi ki...

the balm rujun fiyatı nedir?

Junkhead dedi ki...

The balm orjinal fiyatı 28 tl.idi,ben 15 tl.ye satıyorum .

Yorum Gönder