13 Kasım 2012

2. yaş çekilişim çok yakında !

  

   Arkadaşlar ! 2 sene önce 23 kasımda canım blogumu açmışım :) Tabi ki hep böyle kutlamalarda çekiliş yapma adetimi bozmadan ,23 kasım günü bir çekiliş başlatacağım . Harika ve yine dolu dolu hediyeler olacak ;) Şimdiden haberini vermek istedim . Koskoca 2 sene olmuş şaka maka yaa zaman nasıl geçip gidiyor ... Beni takip eden,yorumlarıyla yalnız bırakmayan herkese çooook teşekkür ediyorum . Beni anlayan ,anlamayan herkesin canı sağolsun :D
   Hadi bir nostalji olsun ve blogumu ilk açtığım gün neler yazmışım bakalım mı birlikte ? :)

   http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2010/11/ben-de-bloglandm.html




2 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Canımmmm daha nice yıllara inşallah! Bloglarımız ilk açtığımızdaki muhabetimiz nasıldı ama :) ne çabuk geçiyor zaman *_*

Junkhead dedi ki...

Sağol canım beniiim hep berabeeer :) Aynen yaa o ilk muhabbetimizi hiç unutmam herhalde :)) Baharda İst.e geldiğimde kesin görüşelim bu sefer :-*

Yorum Gönder