21 Ekim 2012

Zımbalanmak üzere alınan Supergalar :)))

   Arkadaşlar bu daybuyday sitesi nasıl bir sitedir,güvenilir midir bilmiyordum ama çok uygun fiyata bu Supergaları görünce almak istedim sebepsiz yere :) Bunların sahtesi falan oluyor mu sizce ? Umarım düzgün bir sitedir ve orjinal ürün satıyordur .. Kargo dahil 55 tl.ye geldiler,çok iyi değil mi ? Gerçi geçen sene de 170 tl.lik Converse'i 54 tl.ye almışlığım oldu 1v1y.com dan,gayet de orjinaldiler . Fiyat çok uygun oluncan insan şüpheye düşüyor işte  .. :D Neyse, 37 no aldım kendim nom,umarım sorun olmaz çünkü bu Supergaların kalıplarını hiiiç bilmiyorum . Bir gelsinler bakalım,zımbalanacaklar çok fena :)))


9 yorum:

undenied dedi ki...

Site hakkında bilgi almak için şikayetimvar.com'a bir bak istersen.
Ben öyle yapıyorum.
Bu arada doğum günün kutlu olsun tatlım:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)Dediğin de iyi fikir hakkaten :)) Öperiim !

Back to Black dedi ki...

bebeğim güle güle kullan ben daybuyday den sırt çantası aldım iki tane herhangi bir sorun çıkmadı güle için rahat olsun :))

Burcu BAYRAM dedi ki...

Zımbalı hallerini mutlaka yayınla, çünkü benim de senin gibi bir fikrim var. Yapmak çok zor olmazsa ben de yapıcam! :] Bilgilendirirsen çook sevinirim.:] Bu arada çok uygunlarmış, güle güle kullan. :]

Junkhead dedi ki...

Pınar yavrum sağol :-* Oh biraz içimi rahatlattın tamam :D

Burcu,yayınlamam mı ayıp ettiin :D Bir gelsinler,ilk işim zımbalamak ve fotolarını çekmek olur zaten hehehh.. Evet valla sırf fiyat uygun diye aldım aslında çaktırma :P

makeupwithstyle dedi ki...

Canım daybuday hepsiburada'nın iştiraki diye biliyorum (başkasına satma vs durumları olmadıysa tabii...) Yani güvenilir, ama zamanında bir saat almıştım ve tedarik edememişlerdi, üstüne bir de tedarik edeceğiz diye oyalamışlardı...ama onu da hangi site yapmıyor ki! İnşallah sorunsuz gelir, güle güle kullan cnm :*

Junkhead dedi ki...

Tatlım doğru diyorsun yaa her sitede sorun çıkabiliyor tabi :) Geç olsun güç olmasın diyelim biz en iyisi :D Sağol muckss !

çağla deniz dönmez dedi ki...

Supergaları cok sevıyorum :)

Junkhead dedi ki...

çağla,ben de tuttum baya kendimi bugüne kadar Superga almamak için :D Çünkü alırsam Converselerime haksızlık etmiş gibi olacaktım sankiii :) Ama bunların tamamen siyah ve uzun olması,bir de fiyatı aklımı çeldi sonunda :D

Yorum Gönder