15 Ekim 2012

Yine oje ... ve galaksi t-shirtüm :)

   Bugün yine Ksk çarşıya gittim bir ihtiyaç almak için . Tabi gitmişken yine Rossmann'a girdim ,aklımda kalan Essence ojeleri almak için :D Valla nolacak bu halimiz bilmiyorum ojeci arkadaşlarım ... 2 renk daha aldım çıktım . Lacivert olana aşık oldum,tırnakta da harika duruyor gugıl swatchlarından gördüğüm kadarıyla . Daha sonra parfümeriye gittim ve Flormar'ın yeni koleksiyonundan ojeler geldiğini gördüm. Tabi 2 renk de onlardan kapıverdim :/ En son da LCW'den harika bir t-shirt aldım <3 Bu t-shirtü  LCW'nin net sitesinde de görmüştüm ama yakından görüp ,giyince daha güzel olduğunu anladım . İndirimde 15 tl.idi kaçırmak istemedim galaksi desenini de bu kadar severken . Renkler tam benlik zaten . Siyah ve mor skinnylerimle kombinlemek hayalim :)









15 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

aayyy dün aynı tişörtten bende aldım çok ucuz ve arkası çok güzeell demiii:))
güzel günlerde giyelim bebeğimm:)

Junkhead dedi ki...

Hahaa hadi yaaa :D Evet çok güzeel yavrum ama S bedeni kalmamıştı,ben de M aldım kolları azcık uzun durdu falan öyle tam üstüme oturmuyor ama daha iyi böyle rahat rahat :)) Güle güle giyeliiim :-*

uzunincekivircikk dedi ki...

Flormar a bak sen yeni ojeler ha? :) tshirtlerine bayıldım!! ne kadar canlı ve güzel Güle oynaya giy :D

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk,sağol canıım ;) Evet Flormar yeni koleksiyon çıkarmış,ordan bu ojeler de . T-shirtler değil kız t-shirt bir tane :D 2.foto arkası oluyor hehehh ..

uzunincekivircikk dedi ki...

Bak ya ne dikkatsizim hemen görünce yorum yazayım dedim :D

JaNJaN dedi ki...

ojelerin çok güzel flormarların renklerine bayıldımmm

Junkhead dedi ki...

uzunincekivircikk, hehehh olur böyle şeyleer :D

JaNJaN, teşekkürleer ;)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan tatlım,flormar ojelerden bende aldım da daha deneyemedim:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,sağolasın ;) Sen de güle güle kullaan :-*

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım...ay yok bu Essence şişelerini ben hiç sevemedim yahu :P ama aldığın renkler çok güzel <3

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküür :-* Hahaa senin kanın bir ısınamadı bu şişeciklere :D

dofa dofa dedi ki...

güle güle giy özge. :))

Junkhead dedi ki...

dofacım,çok sağol ;)

audrey dedi ki...

essencein bu yeni renklerine bayıldım.. güle güle kullan..

Junkhead dedi ki...

audrey, teşekkürleer ;)

Yorum Gönder