01 Ekim 2012

Vanilya ve hindistan cevizli parfüm-vücut spreylerim



    Hep söylerim .. Vanilya ve hindistan cevizi kokulu ürünlere karşı ayrı bir sempatim vardır . Çok seviyorum . Nerde bu kokularda farklı-yeni bir ürün görsem alır denerim mutlaka :) Tenime de çok yakıştığını düşünüyorum . Biraz ağır oluyorlar diğer kokulara göre ama daha kalıcı oluyorlar bence . Hem fikir vermek açısından hem de göstermek için elimdeki vanilya ve hindistan cevizi kokulu parfüm-vücut spreylerimi tanıtacağım sizlere .. Favorilerimi,eksilerini,artılarını yazacağım bir bir ;)


   
   1- The Body Shop - Vanilla Body Mist : Body Shop'un vücut spreylerini senelerdir severek kullanırım . Hatta ben bunları parfüm niyetine kullanıyorum :) Vanilla body mist ise yaklaşık 5 senedir vazgeçmediğim kokularımdandır . Biraz ağır gelebilir bazılarına ama çok kalıcıdır . Buram buram vanilya kokusuna bayılıyorum . Vanilyalı kurabiye gibi kokmak isterseniz seçiminiz bu olabilir ;) Fiyatı 24.90 tl. olması lazım. 2 al 1 öde,3 al 2 öde gibi kampanyalarla çok uyguna yakalayabilirsiniz de . Bunların şişeleri plastikti eskiden beri ama geçen gün cam şişeye geçtiklerini gördüm . Çok daha kaliteli bir ambalaj olmuş bence .

  

 2- Yves Rocher - Noix de coco parfüm : Bu parfümün kokusuna hayranım !! Geçen sene başlarında Yves Rocher internet sitesinden ilk alışverişimi gerçekleştirerek,merak ettiğim kokulardan olan hindistan cevizliyi ve çilekliyi almıştım indirimde yakalayıp :) Çilekliyi büyük boy,hindistan cevizliyi de mini boy almıştım . Bu favorim oldu aldığımdan beri. Ayrıca mini boy almak daha mantıklıymış, tavsiye ederim . Eğer elinizde kullandığınız başka parfümleriniz de varsa bunların mini boyunu alın. Uzuuun süre de gidiyor ha küçük göründüğüne bakmayın . Bu az kaldı diye,yedeğini de aldım hatta yaz öncesi :) Baya ağır bir hindistan cevizi kokusu bu aslında ama harika ! Acayip kalıcı . 2-3 fısınız saatlerce gidebilir . Büyük boyların fiyatı 39 tl., mini boylar ise 16-19 tl. arasında birşey olması lazım,tam hatırlayamadım .



3- Yves Rocher - Vanille parfüm : Yves Rocher'den gidiyorum evet :) Eee hindistan cevizliyi,hatta çilekliyi bile aldıktan sonra vanilyalıyı almamam ayıp olurdu tabi ki . Bu yaz başı gibi de aklımda olan vanilya parfümü indirimde görünce hemen bu fırsatı kaçırmadım,yine mini boyunu aldım 12 tl. gibi bir fiyata :) Pişman olmayacağımı biliyordum ! Bunun kokusu da harika <3 Body Shop bir yana,Yves Rocher vanilya bir yana diyim . İkisini de birbirinden ayıramam,hata olur :) Deneyip görmeniz lazım . Ama bu da gayet kalıcı bir vanilya kokusu . Vanilya severlerin mutlaka denemesini tavsiye ediyorum .



4- Kokucuk - Noix de coco : Kokucuk parfümleri bilen,duyan vardır herhalde aranızda. Bilmiyorsanız da sizi şuraya alalım  ;) Vedat beyin özenle kendi elleriyle ürettiği birbirinden farklı ve çeşitlerde kokular bunlar . Ben bir süre önce merak edip hindistan cevizi ve çikolata kokucuklarını almıştım . Ama nedense pek kullanma fırsatım olmadı . Beğenmediğimden değil,diğer kokularımı daha çok tercih ettiğimden :) Kokucukların fiyatları da gayet uygun . Bu hindistan cevizi bana biraz farklı geldi her zamankilere göre . Mesela daha yumuşak bir kokusu var . Hani ağır oluyor ya genelde hindistan cevizi kokuları . Bu öyle değil . Belki de ağır kokulardan hoşlanmayalar buna bayılacaktır . Ama benim kafamdaki ve sevdiğim hindistan cevizi kokusuyla örtüşmedi . Birkaç kez kullandım şimdiye kadar . Kalıcılığı orta derece .



5- The Body Shop - Coconut Body Mist : Geldik son kokumuza ... Yine bir vücut spreyi . Ben parfümlerden çok böyle kalıcı vücut spreylerini daha çok seviyorum,kullanıyorum . Özellikle de Body Shop'unkileri :) Bu hindistan cevizli vücut spreyi bu yaz yeni çıktı diğer birkaç çeşitle birlikte . Merak ediyordum ve h.sonu görüp deneme fırsatım oldu . Ee almadan da çıkamadım :) Bu yeni vücut spreyleri cam şişede sunulmuş bize. Gerçi üstte bahsettiğim gibi, eski plastik şişe vücut spreylerinin de cam şişeye geçişi olmuş . Gayet de iyi olmuş bence ama mesela çantaya atmak pek de rahat olmayabilir bu cam şekilleriyle :( Bu son çıkan kokuların fiyatları 2-3 tl. daha fazla diğerlerinden . Sanırım 26 ya da 27.90 tl. gibi bir fiyata aldım bunu . Çok çok ağır bir hindistan cevizi kokusu değil . Durdukça daha da güzel oluyor . Ben sevdim ama favori hindistan cevizim her zaman Yves Rocher'inki olacak sanırım :) 





4 yorum:

kontes dedi ki...

Vanilla Body Mist ben de severek kullanılıyorum. Baya da bereketli, kokusunun kalıcılığından mıdır nedir.
Çok seviyorum vanilya kokularını <3

Junkhead dedi ki...

kontes, Vanilla body misti kullanan çok var evet :) Dediğin gibi çok bereketli yav :D

undenied dedi ki...

Vanilya kokusuna bayılıyorum.
The Body Shop'unkini de ölesiye merak ediyorum. Her yerde de şubesi yok.Bir günü alacağım:)

Junkhead dedi ki...

undenied, gördüğün yerde mutlaka dene hatta al diyorum o zaman sana :)

Yorum Gönder